• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 26 مهر 1397
کد مطلب : 34576
+
-

محاکمه عامل جنایت در برج‌های دوقلو

محاکمه عامل جنایت در برج‌های دوقلو

جوانی که متهم است در جریان درگیری با دوستانش در برج‌های دوقلوی دهکده المپیک یکی از آنها را به قتل رسانده در جلسه محاکمه مدعی شد به‌دلیل اختلاف بر سر شستن ظرف‌ها دست به این جنایت زده است.
به گزارش همشهری، ساعت 22هشتم آذرماه سال 96به بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید در جریان درگیری چند جوان در اتاق نگهبانی برج‌های دوقلوی درحال ساخت در دهکده المپیک، جوانی به قتل رسیده است. تحقیق از شاهدان درگیری حاکی از آن بود که یکی از کارگران ساختمان عامل این جنایت است که پس از قتل کارگری دیگرگریخته است. 
با روشن شدن هویت متهم به قتل تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد. تجسس‌های افسران آگاهی در این خصوص ادامه داشت تا اینکه معلوم شد متهم تحت تعقیب به کمپ ترک اعتیادی در شیراز رفته و پنهان شده است. به این ترتیب وی دستگیر شد.
متهم در اعترافات اولیه‌اش گفت: بعد از جنایت مدتی را در اهواز بودم و چون جایی نداشتم کارتن‌خواب و به شیشه معتاد شدم. مدتی بعد به شیراز رفتم و در آنجا با سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز، هزینه مواد‌مخدر مصرفی‌ام را تأمین می‌کردم تا اینکه برای ترک اعتیاد به کمپ رفتم و در نهایت دستگیر شدم. 
در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام اما باور کنید ناخواسته دست به این کار زدم. او ادامه داد: آن روز نوبت من بود که غذا درست کنم اما ظرف‌ها نشسته بود. از دوستانم خواستم که یک نفر ظرف‌ها را بشوید اما هیچ‌کس قبول نکرد و با من درگیر شدند و من هم برای دفاع از خودم با چاقو به یکی از آنها ضربه زدم و او به قتل رسید.
با پایان دفاعیات متهم قرار است قضات دادگاه به‌زودی رأی خود را صادر کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید