• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 25 مهر 1397
کد مطلب : 34470
+
-

فروشگاه‌های شهروند؛ ویترین اقتصادی شهرداری تهران

فروشگاه‌های شهروند؛ ویترین اقتصادی شهرداری تهران

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با حضور در شرکت شهروند از فروشگاه بیهقی و یکی از پروژه‌های در حال احداث شهروند بازدید به عمل آورد.
به گزارش همشهری، زریر نگین تاجی در حاشیه بازدید از فروشگاه شهروند بیهقی این شرکت را به‌عنوان ویترین اقتصادی شهرداری تهران دانست و گفت: شهروند به‌عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی که در زمینه تامین و عرضه کالا فعالیت دارد از ظرفیت بالایی برای خدمات‌دهی به شهروندان برخوردار است؛ از همین رو بسیار با اهمیت است بسترهای لازم برای ارتقای سطح خدمات، تجهیز فروشگاه‌ها و در نهایت بهره‌برداری مفید از این مجموعه مورد توجه قرار بگیرد.

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با تأکید بر درنظر گرفتن انضباط مالی به‌عنوان یک عامل کاهنده مشکلات جاری هر مدیریتی گفت: رعایت انضباط مالی می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات فرارو را رفع کند و از طرفی مدیریت صحیح و هدفمند هزینه‌ها، موجبات چابک‌سازی‌ و پیشرفت سازمانی را سبب شود؛ لذا لازم است برای پیشبرد بهتر اهداف، مسئله مدیریت هزینه‌های نگهداشت، مدیریت در مصرف بهینه انرژی و در نهایت کاهش هزینه‌ها به‌عنوان یک اصل در شرکت شهروند نهادینه شود.

نگین تاجی همچنین در بازدید از پروژه در حال احداث فروشگاه شهروند در خیابان شهید علی‌اکبری که با حضور خانم حاجوی، شهردار منطقه7 همراه بود، با اشاره به ضرورت خدمات‌دهی این فروشگاه در اقصی‌نقاط پایتخت افزود: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که فشار مضاعفی بر توان مالی خانواده‌ها وارد شده، یکی از وظایف تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا حمایت از اقتصاد خانوار است. شرکت شهروند نیز به‌عنوان یکی از این مراکز تامین و عرضه کالا با اتخاذ تدابیر درست و هوشمندانه اقدامات مثبتی برای کمک به تنظیم بازار و حمایت از اقتصاد خانوار داشته است.
مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شرکت شهروند نیز با بیان اینکه اهداف شهروند مبتنی بر تامین رضایت شهروندان برنامه‌ریزی شده است، گفت: فروشگاه‌های شهروند همواره در تلاش هستند تا کالای مورد نیاز شهروندان را در تمام ایام سال بدون هیچ کمبود و با قیمت و کیفیت مناسب عرضه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید