• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 25 مهر 1397
کد مطلب : 34372
+
-

برانکو: به هیچ وجه قصد انتقاد از تیم ملی را ندارم

برانکو: به هیچ وجه قصد انتقاد از تیم ملی را ندارم


کی‌روش و برانکو به صلح تن داده‌اند؟ چیزی به‌صورت قطعی معلوم نیست اما این روزها هم هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند و درباره هم نظر تندی نمی‌دهند.

سرمربی تیم ملی مشغول دعوا با مدیران تیم امید است و برانکو هم مهم‌ترین بازی فصل را در پیش دارد. روز گذشته برانکو درباره دعوت از یک یا 2 بازیکن پرسپولیس توسط کی‌روش گفت: «قطعا سرمربی تیم ملی نظر و ایده خاص خودش را دارد و اما ما در پرسپولیس طی 3 سال اخیر نشان دادیم که نه‌تنها در لیگ ایران بلکه در سطح لیگ قهرمانان آسیا هم کیفیت بالایی داشته‌ایم. پرسپولیس در 2 فصل اخیر در سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان قرار داشته است. فصل گذشته با الهلال در یک گروه بودیم و امسال هم با السدی در نیمه نهایی هستیم که در یک گروه قرار داشتیم. این یعنی باید به بازیکنانم افتخار کنم و بازیکنان پرسپولیس کیفیت حضور در تیم ملی را دارند.»
سرمربی پرسپولیس در ادامه با رد نقدها به لیست تیم ملی خاطرنشان کرد:«به هیچ عنوان قصد انتقاد از سرمربی تیم ملی را ندارم اما از طرف دیگر پیشرفت بازیکنانم افتخارآمیز است و آنها نشان دادند که هیچ باشگاهی در ایران بازیکنی بهتر از بازیکنان پرسپولیس ندارد.»
 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید