• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 24 مهر 1397
کد مطلب : 34340
+
-

صدای استان‌ها

خیابان‌های نامناسب شهرک اندیشه 
شهرداری زنجان به خیابان‌های شهر رسیدگی می‌کند. با وجود این، وضع برخی از خیابان‌ها مناسب نیست. از شهرداری زنجان درخواست می‌کنم به خیابان‌های شهرک اندیشه به ویژه فردوس جنوبی که وضع مناسبی ندارد هم رسیدگی کند. 
علی محمدی از زنجان 

   نان بی‌کیفیت
شرایط اقتصادی فعلی به قدر کافی برای مردم سخت است. در این آشفته‌بازار برخی از فرصت استفاده کرده و با وجود افزایش قیمت، کیفیت اجناس را هم پایین آورده‌اند. مثلا در همین شاهرود کیفیت نان بسیاری از نانوایی‌ها افت کرده است است. لطفا مسئولان بر این موضوع نظارت کنند. 
رحیمی از سمنان 

   خیابان بدون آسفالت در پارس‌آباد 
مسئولان پارس‌آباد از 2 سال پیش قرار بود خیابان امام را در محله ایثارگران پارس‌آباد آسفالت کنند. کی قرار است این کار انجام شود؟ فصل سرد هم شروع شده و با وجود بارندگی‌ها تردد در این خیابان بسیار سخت می‌شود. 
سعیدی از اردبیل 

   بلاتکلیفی کارکنان بیمارستان امام (ره) کرج
هر روز اخبار مربوط به اعتراض کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما هیچ کدام از مسئولان پاسخ روشنی نمی‌دهند.
 کی قرار است مشکلات ما حل شود؟ ما کارکنان بیمارستان شرایط بسیار سختی داریم. کی قرار است به این موضوع رسیدگی شود؟
یکی از کارکنان بیمارستان از البرز 

   تاریکی در خیابان مرصاد مینودر
خیابان مرصاد در مینودر روشنایی کافی ندارد. با توجه به این مشکل تردد در این خیابان چه برای وسایل نقلیه و چه برای عابران پیاده در ساعت‌های شب بسیار سخت است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
یک شهروند از قزوین 

   گرد و غبار هر ساله
وقتی یک پدیده‌ای مثل گرد و غبار هر سال در شهر اصفهان تکرار می‌شود، یعنی می‌توان برای این پدیده دائمی راه چاره‌ای اندیشید و کاری کرد که آلودگی هوا در این ابعاد شهر را درگیر نکند.
عباس یاوری ازاصفهان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید