• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 مهر 1397
کد مطلب : 34233
+
-

بازگشت میلاد بیگی از جمهوری آذربایجان

بازگشت میلاد بیگی از جمهوری آذربایجان

مشکلات مالی ورزش کشور آذربایجان در ماه‌های اخیر با اعتراضات و واکنش قهرمانان و مربیان حاضر در این کشور روبه‌رو شده است. این مشکلات باعث غیبت تیم آذربایجان به‌عنوان یکی از تیم‌‌های مدعی تکواندو دنیا در مسابقات گرندپری اخیر شده است و رضا مهماندوست، سرمربی ایرانی این تیم بارها به این وضعیت اعتراض کرده است.
در روزهای گذشته شایعه حضور میلاد بیگی در ایران مطرح و شنیده شد که او در اعتراض به مشکلات مالی آذربایجانی‌ها این کشور را ترک کرده است. رضا مهماندوست در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص حضور میلاد بیگی در ایران و شایعه قهر او می‌گوید: «مشکلات مالی آذربایجان همچنان وجود دارد اما میلاد بیگی از مرخصی سالانه خود استفاده و به ایران سفر کرده است.
میلاد پاسپورت ایرانی دارد اما در پاسپورتش به‌عنوان مقیم کشور آذربایجان شناخته می‌شود و با توجه به اینکه دانشجو نیز هست، می‌تواند سالی دوبار و هربار 2ماه و 20روز به کشورمان سفر کند. هم‌اکنون نیز او از مرخصی خود استفاده کرده است و حضورش در ایران ربطی به عدم‌دریافت حق و حقوقش ندارد. قرار است با پایان مرخصی‌اش در روزهای آینده مجددا به آذربایجان بازگردد و خود را برای حضور در گرندپری منچستر آماده کند».
مهماندوست با تأکید بر غیبت میلاد بیگی و رادیک عیسی‌آیف در گرندپری منچستر هم می‌گوید: «امروز به منچستر اعزام خواهیم شد و میلاد در ایران و رادیک در روسیه حضور دارند و به همین دلیل ما را در گرندپری منچستر همراهی نخواهند کرد. ما حضور در 3 دوره مسابقات گرندپری را از دست دادیم و در منچستر حاضر خواهیم شد تا درصورت داشتن نماینده در فینال گرندپری نیز حضور پیدا کنیم». وی درخصوص مشکلات مالی آذربایجان گفت: «از 8‌ماه مطالبات حقوق خود، در روزهای اخیر 2‌ماه حقوق دریافت کرده‌ایم.
البته این اتفاقات شاید برای همه تیم‌های دنیا رخ بدهد و ما نیز در حال تحمل این شرایط هستیم. قصد داریم بعد از بازگشت از منچستر منسجم‌‌تر تمرینات خود را پیگیری کنیم و اگر مطالبات را پرداخت کردند در مسابقات اوپن کرواسی حضور پیدا کنیم. در مسابقات گرنداسلم نیز به‌دلیل تاریخ بد برگزاری این مسابقات و فاصله دوروزه تا مسابقات گرندپری شرکت نخواهیم کرد».

این خبر را به اشتراک بگذارید