• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 24 مهر 1397
کد مطلب : 34222
+
-

پافشاری شفر؛ یا جباری یا هیچ‌کس!

پافشاری شفر؛ یا جباری یا هیچ‌کس!

در یک‌ماه اخیر بحث انتخاب جانشین جیری ساناک مربی اهل جمهوری چک در کادر فنی مطرح شده اما باشگاه استقلال هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. در این میان وینفرد شفر تمایل دارد مجبتی جباری دستیارش شود. سرمربی آلمانی آبی‌پوشان از جایگاه جباری در استقلال اطلاع پیدا کرده و برخی بازیکنان ازجمله دوستان نزدیک جباری هم دوست دارند او در کادر فنی حضور داشته باشد اما برخی مسئولان استقلال از مدیریت گرفته تا کمیته فنی بابت حضور جباری تردید دارند.
رسانه‌ها در یکی دو روز اخیر به این موضوع اشاره کردند که جباری روز یکشنبه به درخواست شفر به محل تمرین استقلال رفت و دقایقی با سرمربی آلمانی صحبت کرد اما گفته می‌شود جباری خودش با شفر تماس گرفته و خواسته که در تمرین آبی‌پوشان شرکت کند.
کانال رسمی باشگاه استقلال کوچکترین موارد را هم اطلاع‌رسانی می‌کند اما به حضور جباری در تمرین اشاره‌ای نکرد تا چنین به‌نظر برسد که بین مدیریت باشگاه و کادر فنی درباره انتخاب دستیار اختلاف نظر جدی وجود دارد. مسئولان باشگاه هم تاکنون اظهارنظر روشنی در مورد حضور جباری در کادر فنی نداشته‌اند. این در حالی است که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال هم چندان موافق حضور جباری روی نیمکت مربیگری استقلال نیستند. یک مورد به نداشتن مدرک مربیگری جباری بازمی‌گردد و دومی بحث مسائل حاشیه‌ای است.
یکی از اعضای کمیته فنی استقلال به همشهری ورزشی می‌گوید: «هنوز بحث اضافه شدن یک دستیار در کمیته فنی مطرح نشده است و اگر شفر می‌خواهد فردی را اضافه کند، این بحث باید در کمیته فنی هم مورد بررسی قرار بگیرد، در ضمن ما دوست داریم خود شفر هم در این جلسه حضور داشته باشد. جباری هم تا آنجا که ما می‌دانیم کارت مربیگری ندارد و در کلاس‌های مربیگری هم شرکت نکرده است. او واقعا در این شرایط چه کمکی به استقلال خواهد کرد؟»

به این ترتیب به‌نظر می‌رسد فتحی و کمیته فنی استقلال موافق حضور جباری در این تیم نیستند ولی نکته مهم این است که شفر اصرار دارد تا جباری را به کادر فنی تیمش اضافه کند. او به مسئولان استقلال گفته که برای آوردن دستیار ایرانی فقط روی جباری نظر دارد و اگر قرار باشد جباری به کادر فنی اضافه نشود، دیگر موافق حضور فرد دیگری روی نیمکت این تیم نخواهد بود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید