• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 22 مهر 1397
کد مطلب : 33998
+
-

خورشید طلایی جاکارتا بر سینه کرمانی‌ها

8 نماینده کرمان در مسابقات پاراآسیایی با کسب 3 طلا و 5 نقره به کار خود در جاکارتا پایان دادند

ورزش
خورشید طلایی جاکارتا بر سینه کرمانی‌ها

 مسابقات پاراآسیایی در جاکارتا پیام‌آور شادی برای کرمانی‌ها بود و 8 نماینده کرمان با کسب 3 طلا و 5 نقره به کار خود پایان دادند.  به گزارش فارس، مسابقات پاراآسیایی در جاکارتا در حال برگزاری است.

«پیمان نصیری» دونده کرمانی در ماده 1500 متر مسابقات پاراآسیایی با پشت سر گذاشتن رقبای خود به مدال طلا دست یافت.  در ادامه این مسابقات «منصور پورمیرزایی» در دسته +107 کیلوگرم به مدال نقره مسابقات رسید و عنوان قهرمانی به سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد معلول در وزنه‌برداری، رسید که رکورد پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود ارتقا بخشید.  

عشرت کردستانی هم در پرتاب وزنه توانست قدرت ایران و غیرت ایرانی را نشان دهد و طلایی دیگر در این رشته برای ایران کسب کند تا خورشید طلایی جاکارتا بر سر کرمانی‌ها بدرخشد.  تیم والیبال نشسته بانوان که حمیده ایرانمنش سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد نیز موفق به کسب نشان نقره شد که علاوه بر سرمربی تیم، 3 بازیکن کرمانی این تیم هم صاحب سه نشان نقره شدند.  زهرا نعمتی هم در رشته تیراندازی موفق به کسب یک طلا و یک نقره شد و به این ترتیب هشت نماینده کرمان در مسابقات پاراآسیایی با کسب 3 طلا و 5 نقره به کار خود در جاکارتا پایان دادند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید