• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 22 مهر 1397
کد مطلب : 33900
+
-

بشار رسن: خیلی به مادرم وابسته بودم

بشار رسن: خیلی به مادرم وابسته بودم

حمید علیپور
هافبک عراقی سرخپوشان که برای 2بازی دوستانه برابر برزیل و آرژانتین به اردوی تیم ملی عراق دعوت شده بود،  فکرش را نمی‌کرد که در پایان بازی با آرژانتین با بدترین خبر تمام زندگی‌اش یعنی خبر از دست دادن مادر روبه‌رو شود. بشار رسن که در نیمه اول بازی برابر آرژانتین نمایش خارق‌العاده‌ای داشت، بعد از پایان بازی سرانجام متوجه شد که مادرش فوت کرده است. او به همین دلیل با ترک اردوی تیم ملی عراق راهی کشورش شد تا در مراسم خاکسپاری مادرش حاضر شود. هافبک سرخپوشان که اوضاع روحی مساعدی هم نداشت،  به واسطه مدیربرنامه‌هایش دقایقی با روزنامه همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
   درگذشت مادرت را از طرف روزنامه همشهری تسلیت می‌گوییم.

از شما خیلی ممنونم و همچنین می‌خواهم از فرصتی که پیش آمده استفاده کنم و از تمام مردم عراق و همچنین مردم ایران و هم‌تیمی‌های خودم در تیم ملی عراق و پرسپولیس تشکر کنم که با من ابراز همدردی کردند. البته تشکر ویژه‌ای هم از هواداران پرسپولیس دارم که به من تسلیت گفتند. مرگ مادر خیلی سخت است؛ به‌خصوص برای من که به‌شدت به مادرم وابسته بودم. مادرم خیلی من و برادر کوچک‌ترم را دوست داشت و ما هم به او وابسته بودیم. هنوز نتوانسته‌ام مرگ او را باور کنم.


  گویا در بازی با آرژانتین و هنگام تعویض متوجه شدی که مادرت فوت کرده است.

نه،  من قبل از بازی گوشی خودم را تحویل داده بودم و به همین دلیل از چیزی خبر نداشتم. اما بعد از اینکه در پایان بازی به هتل رفتیم متوجه این موضوع شدم و به همین دلیل به عراق آمدم تا مادرم را به خاک بسپارم.


  این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که روز درخشانی برابر آرژانتین داشتی.

واقعا نمی‌دانم چه بگویم. من تمام تلاش خودم را در بازی برابر آرژانتین انجام دادم اما وقتی این خبر را شنیدم دنیا روی سرم خراب شد.


  اگر حرفی در پایان داری بگو؟

نه، حرفی ندارم. فقط باز هم ممنونم از مردم ایران و هواداران پرسپولیس و هم‌تیمی‌های خودم که به من تسلیت گفتند. امیدوارم بتوانم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم تا این افتخار را به مادرم تقدیم کنم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید