• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 21 مهر 1397
کد مطلب : 33844
+
-

ایجاد 1200 شغل در نمین

سولماز پورنعمت| نمین- خبرنگار:


فرماندار شهرستان نمین در نشست خبری با اصحاب رسانه اساسی‌ترین برنامه در شهرستان نمین را اشتغال جوانان عنوان کرد. 
«عاطف ناصری» گفت: سهم اشتغال شهرستان از 20 هزار اشتغال استانی حدود هزار شغل بود که در سال 97 حدود 1265 شغل در قسمت‌های مختلف ایجاد شده است. وی با تاکید بر جذب نیروی بومی در ادارات و کارخانجات گفت: 65درصد واحدهای تولیدی در نمین فعال هستند و 2 طرح عمرانی از جمله فاز دوم ام‌دی‌اف و پتروساین با اشتغال‌زایی بالای 500 نفر در حال ساخت و سه سد خوشگه سل، سربند و سد عنبران نیز در حال احداث است.

این مسئول از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت پیست اسکی روی چمن خبر داد و گفت: 26 قرارداد طرح هادی روستایی امسال بسته شده است که امیدواریم تحولی در توسعه روستاهای این شهرستان باشد. ناصری با اشاره به این‌که نمین یک شهری فرهنگی است و نیازمند زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان هستیم، بیان کرد: ساختمان فرهنگسرای نمین 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل این ساختمان برخی مشکلات زیرساختی فرهنگی شهرستان رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی بیان کرد: یکی از مولفه‌های اساسی توسعه، ایجاد امنیت روانی و اجتماعی است. در صورت داشتن امنیت جامعه رو به توسعه خواهد بود و یکی از راه‌های ایجاد امنیت وحدت، شفافیت، بستر‌سازی و زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری و صدور مجوز است و ما با کمک مردم و مسئولان درصدد رفع موانع و حمایت سرمایه‌گذاری هستیم.
وی با تاکید بر این‌که از تمام ظرفیت‌های انسانی، طبیعی و اقلیمی در حال استفاده هستیم، افزود: حمایت از سرمایه‌گذار جدید در برنامه کاری ما است و کارهای زیادی انجام شده است که بر اساس نیازهای جدید فضای جدید نیز ایجاد خواهد شد.


راه‌اندازی 6 کارخانه جدید در نیر

فرماندار نیر هم از راه‌اندازی 6 کارخانه به مجموعه کارخانه‌های شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر خبر داد و گفت: با تکمیل و آغاز به کار 6 کارخانه در حال احداث، تعداد واحدهای تولید‌کننده آب معدنی و انواع نوشابه در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به 12 کارخانه خواهد رسید.«علیرضا علیپور» افزود: با افزایش این کارخانه‌ها برای 200 نفر به صورت مستقیم و هزار نفر به صورت غیر‌مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید