• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 21 مهر 1397
کد مطلب : 33820
+
-

با مردم

دغدغه‌های مستأجران
سلام. از شما تشکر می‌کنم که پیام‌های مستأجران را منتشر می‌کنید. امیدواریم برای صاحب‌خانه‌ها این دغدغه‌های مستأجران تأثیر‌گذار باشد. باور کنید ما مستأجرها با هزار بدبختی کرایه خانه را پرداخت می‌کنیم. فقط اگر افزایش‌ها منصفانه باشد قابل تحمل است و گرنه ما بی‌خانه‌ها باید شرمنده خانواده‌هایمان باشیم.
عبادی از تهران

 فرهنگ پیشگیری از جرایم
با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. استفاده از مقوله فرهنگ در برخورد با مجرمان در نیروی انتظامی تأثیرات بسیار مثبت و مطلوبی در اصلاح جرایم و مجرمان داشته و تجربه عملی این واقعیت را اثبات کرده است. برای پیشگیری از تمام جرایم و قبل از وقوع آنها همه مردم نیاز به، به‌کارگیری و تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی و آیات و روایات دارند.
6263...0938

 هشدار به خانواده‌ها
با سلام. رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی گفته، ١٣درصد از معتادان کشور گل مصرف می‌کنند! اعلام این خبرها هشداری جدی برای خانواده‌هاست تا مراقبت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند. آموزش و پرورش و مراکزی مانند سازمان بهزیستی و سایر مراجع ذیربط باید با توزیع بروشورها و دانستنی‌هایی درمورد این ماده مخدر، جوانان و خانواده‌ها را آگاه کنند.
2545...0919

پیشنهاد به شرکت واحد اتوبوسرانی
باسلام. هرروز اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر پونک به پایانه ارم‌سبز و بالعکس، باحداقل مسافر و بیشتر اوقات بدون مسافر با فاصله زمانی 15دقیقه تردد می‌کنند. بااین شرایط اقتصادی به مسئولان در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پیشنهاد می‌کنیم با کاهش تعداد اتوبوس‌های این خط از آنها در جاهای پر تردد استفاده کنند.
یک شهروند ایرانی 

 خانواده‌ها تحت‌تأثیر فرزندان
با سلام. روز پنجشنبه گلایه‌ای از آموزش و پرورش را در این ستون منتشر کرده بودید که یکی از اولیا اعلام کرده بود فرزندش را به‌خاطر عدم‌توان پرداخت بابت کمک به مدرسه در بین سایر دانش‌آموزان تحقیر کرده‌اند. همچنین ایشان مدعی شده که ناظم و معلم مدرسه دانش‌آموزان را تنبیه می‌کنند. به‌عنوان یک دبیر معتقدم اینگونه موارد عموما صحت ندارد و خانواده‌ها تحت‌تأثیر ادعاهای فرزندان‌شان اینگونه موارد را رسانه‌ای می‌کنند. اگر هم چنین مواردی باشد باید از طریق مدیران مدارس و آموزش و پرورش مناطق پیگیری شود.
 شادفر، دبیر بازنشسته از رشت 

این خبر را به اشتراک بگذارید