• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 21 مهر 1397
کد مطلب : 33809
+
-

درخواست عجیب دختر جوان برای ازدواج با زندانی

درخواست عجیب دختر جوان برای ازدواج با زندانی

به‌دنبال درخواست دختر جوانی برای ازدواج با یک زندانی، قاضی دادسرای جنایی تهران دستور داد تا مقدمات عقد آنها فراهم شود.
به گزارش همشهری، مرد زندانی که قرار است به‌زودی داماد شود، متهم است که 3‌ماه پیش دوست صمیمی‌اش را به قتل رسانده‌ است. ماجرا ازاین قرار بود که عصر هجدهم تیر‌ماه رهگذران هنگام عبور از خیابانی در شرق تهران چشمشان به جسد جوانی افتاد که داخل جوی آب افتاده بود. آنها موضوع را به پلیس اطلاع دادند و در بررسی‌ها مشخص شد که قربانی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شد تا اینکه چند روز بعد فردی به کلانتری نبرد رفت و گفت که برادر28ساله‌اش ناپدید شده است. مشخصاتی که او از برادرش می‌گفت با جسد کشف شده در جوی آب مطابقت داشت.
به این ترتیب هویت مقتول شناسایی شد و خواهر مقتول عنوان کرد که برادرش با یکی از بچه‌های محل به نام حسین اختلاف داشته به‌طوری‌که حسین چندین بار برادرش را تهدید به قتل کرده بود. همین کافی بود تا حسین دستگیر شود اما او منکر قتل شد و گفت: درست است که من با مقتول اختلاف داشتم اما جنایت کار من نیست. من روز حادثه قصد دعوا با مقتول و کشتن او را داشتم اما آن روز او را ندیدم چون به یک مهمانی دعوت شدم.
حرف‌های مرد جوان درست بود و  آزاد شد تا اینکه روز سیزدهم تیرماه یکی از دوستان صمیمی مقتول به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و خودش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد. او مدعی شد که ناخواسته و در حالت مستی جان دوست صمیمی‌اش را گرفته است. متهم در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه به همراه دوستم (مقتول) برای دعوا با حسین -یکی از بچه‌های محل- در سر قرار حاضر شدیم اما حسین نیامد. پس از آن به پشت بام خانه ما رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم. آنقدر مست بودیم که شروع کردیم برای هم کری خواندن و کل کل کردن. در حالت مستی و شوخی با چاقو به دوستم ضربه زدم و جانش را گرفتم. وقتی به‌خود آمدم جسد او را داخل پتو پیچیده و شبانه از خانه‌ام خارج کردم. جسد را داخل خودروی وانت خود گذاشتم و داخل جوی آبی رها کردم. در این مدت فراری بودم  اما به‌خاطر عذاب وجدانی که داشتم تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. این متهم با قرار قانونی روانه زندان شد تا اینکه هفته گذشته دختری جوان به دادسرای امور جنایی تهران رفت و به قاضی پرونده گفت که می‌خواهد با متهم به قتل ازدواج کند. او گفت: من متهم را سال‌هاست که می‌شناسم و مطمئنم قصد آدمکشی نداشته است. او جوان مهربان و دلسوزی است و من به‌دلیل اینکه عاشقش هستم می‌خواهم با او ازدواج کنم. به همین دلیل درخواستم این است که اجازه بدهید در زندان با او عقد کنم.
قاضی جنایی با درخواست این دختر جوان موافقت کرده و دستور داده تا مقدمات عقد جوان قاتل با وی در زندان فراهم شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید