• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 21 مهر 1397
کد مطلب : 33780
+
-

شب تراژیک بشار در یک بازی تاریخی

شب تراژیک بشار در یک بازی تاریخی

تورنمنت چهارجانبه عربستان با حضور آرژانتین، برزیل و عراق هر چقدر برای عراقی‌ها تاریخی است برای بشار رسن با یک اتفاق تلخ گره خورد. بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش از مسابقه حساس و تاریخی عراق مقابل آرژانتین مادر بیمار خود را از دست داده بود و تازه از این خبر مطلع شده بود. دقیقه 68بازی عراق مقابل آرژانتین در عربستان یکی از صحنه‌های نادر فوتبال رقم خورد. درست در ثانیه‌ای که تابلوی تعویض بشار رسن ستاره جوان خط هافبک تیم ملی عراق بالا رفت،  او با چهره‌ای ناراحت و با سری پایین به سمت خط عرضی حرکت کرد،  درحالی‌که یکی دو هم تیمی برای دلداری‌ دادن دستی بر شانه او کشیدند. وقتی ورزشگاه برای این بازیکن عراقی روی پا بلند شد او با اطلاع از خبر فوت مادر با وجود خودداری با اشک و اندوه زمین مسابقه را ترک کرد. بشار که در این مسابقه در نیمه اول نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و تصویر لایی‌انداختن او به دو ستاره تیم ملی آرژانتین به سرعت در رسانه‌های اجتماعی وایرال شده،  ظاهرا پس از این مسابقه به کشور عراق بازخواهد گشت تا در مراسم خاکسپاری مادر در خانه باشد. اگرچه نیمه اول مسابقه و زمانی که او از این خبر تلخ با خبر نبود فرصتی برای نمایش استعدادهایش داشت و به همین‌خاطر هم بود که هنگام تعویض رسن،  کارگردان تلویزیونی روی چهره دیبالا ستاره یوونتوس رفت که از ستاره جوان فوتبال عراق لایی خورده بود.
   
رسن جام حذفی را از دست داد
پرسپولیس در نخستین گام جام حذفی به مصاف حریف دسته اولی خود خواهد رفت و این در حالی است که احتمالا بشار رسن را در اختیار نخواهد داشت.هافبک عراقی،  برای برگزاری مراسم تدفین و... مدتی در عراق حضور خواهد داشت و بر این اساس احتمالا دیرتر از موعد مقرر به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه خواهد شد.

    تسلیت کاپیتان به رسن
بعد از خبر درگذشت مادر بشار رسن سیدجلال حسینی،  کاپیتان پرسپولیس در تماس با این هافبک عراقی از طرف باشگاه و هم‌تیمی‌ها این ضایعه را به هافبک جوان و بااخلاق تیمش تسلیت گفت و خود و بازیکنان را شریک غم او دانست.

این خبر را به اشتراک بگذارید