• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 21 مهر 1397
کد مطلب : 33778
+
-

بازگشت به میلان

بازگشت به میلان

زلاتان ایبراهیموویچ با مصدومیتی که در منچستر گریبانگیرش شد به نظر می‌رسید دوران فوتبالش به پایان رسیده اما او در آمریکا نشان داد هنوز تمام نشده است. چندی پیش یک گل آکروباتیک دیگر زد و دوباره رجزخوانی را آغاز کرد.
«خدای خودخوانده فوتبال» ممکن است به‌زودی به فوتبال اروپا برگردد. پیش از این سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان که اخیرا باشگاه دسته سومی مونتزا را خریده است در پی خرید زلاتان بود اما او سیاست‌های جدیدی برای باشگاه جدیدش تعیین کرده است؛ اینکه همه بازیکنان باید ایتالیایی و جوان باشند و خالکوبی، ریش و مدل موی آنچنانی نداشته باشند که زلاتان هیچ‌یک از این شرایط را نداشت. حداقل اگر او بخواهد یکی از شرایط برلوسکونی را داشته باشد، باید نام خانوادگی‌اش را که به عربی پشت بازوی راستش تتو کرده و همچنین نام فرزندانش ماکسیمیلیان و وینسنت را روی بازوی راستش، یک نقش بودایی که برای جلوگیری از مصدومیت و بیماری است روی پایین کمرش یک نقش بودایی دیگر و ده‌ها خالکوبی دیگر روی تمام پوست خود را با اسید پاک کند.
حالا او راه ساده‌تری برای بازگشت به فوتبال ایتالیا و اروپا پیدا کرده؛ بازگشت به میلان؛ جایی که مدتی کوتاه در آن حضور داشت و آقای گلی سری‌A را هم آنجا تجربه کرد. مهاجم 37ساله سوئدی در 25بازی برای تیم لس‌آنجلس گلکسی 21گل به ثمر رسانده است. رقابت او با کریستیانو رونالدو در سری‌ A می‌تواند به‌نوعی یادآور رقابت مسی-رونالدو باشد. اگر این اتفاق رخ دهد، زلاتان برای آنکه به قولش عمل کند و فوتبالش را در سوئد و باشگاه مالمو به پایان برساند دست‌کم باید یک فصل دیگر به بازی ادامه دهد. زلاتان در 755بازی رسمی عمرش موفق شده 442گل بزند. لئوناردو، مدیراجرایی برزیلی باشگاه میلان به‌جای استقبال از بازگشت زلاتان که می‌تواند به تیم کمک شایانی بکند دوباره دنبال استعدادهای گمنام راه افتاده و قصد دارد بازیکنی به نام لوکاس پاکتا را با 35میلیون یورو در زمستان از فلامنگو بخرد.
البته لئوناردو اعتراف کرد که او و باشگاه به پروژه بازگرداندن ایبراهیموویچ فکر کرده‌اند: «طبیعی است که ما با او ارتباطی شخصی داشته باشیم. ما در بدو ورود به میلان هم به جذب دوباره او فکر کردیم چون با وجود 37ساله بودن می‌تواند بار یک تیم را به دوش بکشد.» کاسانو هم که این روزها درباره همه‌‌چیز و همه‌کس اظهارنظر می‌کند درباره این احتمال گفته: «اگر این امکان وجود داشته باشد، خود گتوزو به آمریکا می‌رود و زلاتان را با خودش می‌آورد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید