• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33429
+
-

هفت شهر

 طرح ترافیک بندرعباس اجرا نشد

طرح ترافیک بندرعباس که بنا بود در نیمه مهر‌ماه اجرا شود، بی‌نتیجه ماند. ابتدای سال تحصیلی طرح ویژه ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و روانسازی عبور و مرور در کلانشهر‌ها به‌اجرا درآمد. شورای شهر بندرعباس اما مقرر کرد که این طرح تا ۱۵مهر به تعویق بیفتد و بعد از آن بدون نقص اعمال شود. حالا با رسیدن این تاریخ هنوز خبری از اجرای این طرح و تأثیر آن در ترافیک شهر بندرعباس منتشر نشده که نشان می‌دهد این طرح بدون اینکه وارد مرحله عملی شود رها شده است. (همشهری)

  انتخاب شهردار کرج؛ شاید وقتی دیگر

انتخاب شهردار کرج برای چندمین‌بار به جلسه بعدی شورا یعنی فردا (چهارشنبه) موکول شد.عباس زارع، رئیس شورای شهر کرج در جلسه علنی شورا با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای شهرداری کرج نهایی نشده است، در این‌باره گفت: برای تعیین‌تکلیف انتخاب شهردار کرج هیچ‌گونه پارتی‌بازی و لابی‌گری انجام نشده است.او ادامه داد: در جلسات غیررسمی که در چند روز آینده برگزار می‌کنیم باید به یک اتفاق نظر جمعی دست یابیم؛ بنابراین اگر گزینه نهایی مشخص شود قبل از تعیین شهردار حتما با دستگاه اجرایی استان هماهنگی و تبادل نظر می‌شود. (تسنیم)

  آموزش زبان اشاره به کارکنان شهرداری مشهد 

شهرداری مشهد در اقدامی جالب، به کارکنان خود زبان اشاره یاد می‌دهد.فرشته تنهایی، مشاور شهردار مشهد در امور شهروندان معلول در این‌باره گفت: مهم‌ترین گام در شهرداری برای شهروندان ناشنوا، برگزاری دوره آموزش زبان اشاره است و پرسنل شهرداری با شرکت در کلاس‌های آموزش زبان اشاره می‌توانند با مراجعه‌کنندگان ناشنوا به شهرداری ارتباط بهتری برقرار کنند. (ایمنا)

  آموزش آتش‌نشانان خانم در قم

عباس جعفری با اشاره به اینکه دوره آموزشی آتش‌نشان داوطلب خانم آغاز شده است، از حضور 40بانوی داوطلب در این دوره خبر داد.مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در این‌باره گفت: در این دوره آموزشی، بانوان شرکت‌کننده با نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی، سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، حیوانات موذی، صید مار و... آشنا می‌شوند. (مهر)

  اینترنت رایگان در اتوبوس‌های شهری قزوین

اینترنت وای‌فای رایگان برای استفاده مسافران در اتوبوس‌های شهری قزوین راه‌اندازی می‌شود.در راستای رفاه حال شهروندان، امکانات استفاده از اینترنت وای‌فای رایگان در اتوبوس‌های اسکانیا فراهم شده است. همچنین مسافران می‌توانند از نرم‌افزار آرا برای مسیریابی استفاده کنند.(ایمنا)
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :