• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33388
+
-

پایان ترابی- تراکتور به سود پرسپولیس

پایان ترابی- تراکتور به سود پرسپولیس

مهدی ترابی بعد از سال‌ها حضور در سایپا در نهایت در این فصل با پرسپولیس به توافق رسید و قرار بر این شد تا به‌خاطر محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات در نیم فصل راهی این تیم شود. اما درست بعد از بستن قرارداد با سرخ‌ها، مسئولان باشگاه تراکتور اعلام کردند که این بازیکن پیش از این با تراکتور توافق کرده و حتی قراردادی را امضا کرده است. به همین دلیل تراکتوری‌ها از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کردند. سرانجام اما کمیته وضعیت فدراسیون پس از رسیدگی به این پرونده اعلام کرد قرارداد منعقده و درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز منطبق با مقررات تشخیص داده نشده و رد می‌شود.‌ فدراسیون فوتبال امروز رأی پرونده کمیته تعیین وضعیت در مورد بحث قرارداد باشگاه تراکتورسازی با مهدی ترابی را صادر کرد و درخواست تراکتورسازی در این مورد رد شد.

    تراکتور منتظر اعلام رسمی
 مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند هنوز نامه رسمی از سوی فدراسیون به باشگاه نرسیده و تنها این خبر در رسانه‌ها مطرح شده است. به همین‌خاطر آنها منتظر رسیدن رأی به باشگاه هستند تا بعد از آن اقدامات بعدی را در این راستا انجام دهند.
 
  نه تراکتور محروم می‌شود نه ترابی
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی تبریز از مهدی ترابی گفت: «باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود که با ترابی در اواخر فصل 97-96 قرارداد بسته‌ است؛ بازیکنی که در گذشته قرارداد 4فصله با سایپا هم منعقد کرده بود. باشگاه تراکتورسازی از ترابی شکایت کرده و مدعی شده که او قرارداد خود را نقض کرده و باید برای این تیم بازی کند. از طرفی، در رسانه‌ها مطرح شد که ترابی با باشگاه پرسپولیس هم قرارداد امضا کرده است، به همین دلیل تشکیل پرونده دادیم.

زمانی که ترابی با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد، دفترچه اعزام به خدمت داشت، اما سربازی یک نفر زمانی آغاز می‌شود که به خدمت اعزام شده باشد که ترابی اعزام نشده بود. ترابی پیش از منعقد کردن قراردادش با تراکتورسازی، از سربازی رفتن انصراف داده و از قانون نظام وظیفه استفاده کرد و مجدداً معافیت تحصیلی گرفت. اگر ترابی سرباز می‌شد، نمی‌توانست بدون مجوز، برای یک تیم بازی کند به همین‌خاطر با وجود اینکه ترابی همزمان 2 قرارداد بسته، او را متوجه محرومیت ندانستیم. تراکتورسازی هم با شخصی قرارداد بسته بوده که دفترچه آماده به خدمت داشته، اما اعزام نشده است، به همین دلیل این تیم هم با محرومیت روبه‌رو نمی‌شود. درخواست تراکتورسازی نیز، مبنی بر اینکه ترابی بازیکن ما بوده را، مردود اعلام کردیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید