• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33106
+
-

صدای استان‌ها

رسیدگی به سنگفرش‌های زنجان 

سنگفرش پیاده‌روهای شهر زنجان یکی از بهترین انواع سنگ‌هاست. اما در برخی نقاط بعضی از سنگفرش ‌ها لق یا کنده شده‌اند. لازم است شهرداری پیش از فصل سرما اقدام به اصلاح این سنگفرش‌ها کند.
علی صوری از زنجان

  درخواست از مسئولان اهواز

حالا که فصل بارندگی در راه است کاش مسئولان اهواز در مورد رسیدگی به وضع فاضلاب‌های روباز شهر گزارش عملکرد بدهند. هر سال در زمان بارندگی، فاضلاب‌ در کانال‌های روباز بالا می‌آید و به خیابان‌های اهواز می‌ریزد. همیشه هم مسئولان وعده می‌دهند که این مشکلات حل می‌شود، اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. 
یک شهروند از خوزستان

  بلاتکلیفی یک عمارت 

عمارت تاریخی نورمهال وضع مشخصی ندارد. خبرهایی از تخریب این عمارت به گوش می‌رسد، اما مسئولان عکس‌العملی نشان نمی‌دهند که قرار است برای جلوگیری از این اتفاق چه کنند؟
مقدم از همدان 

  تعمیر قسطی خودرو

از مسئولان تقاضا می‌کنم هزینه‌های معاینه فنی و رفع نواقص خودرو را اقساطی کنند. بسیاری از صاحبان خودروها به دلیل بالا بودن هزینه لوازم یدکی، خودرو خود را تعمیر نمی‌کنند و به همین دلیل موجب آلودگی یا افزایش تصادف در شهر می‌شوند. 
رحمانی از مرکزی 

  سد معبر فروشندگان 
یکی از مشکلاتی که در بسیاری از شهرها شاهد هستیم، سد معبر فروشندگان است. معمولا صاحبان مغازه‌ها وسایل خود را در پیاده‌رو می‌چینند و به شکل‌های مختلف مزاحم تردد مردم می‌شوند. شهرداری به این موضوع رسیدگی کند. 
یک شهروند از اصفهان



 

این خبر را به اشتراک بگذارید