• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33062
+
-

حمله به لانه خفاش‌ها


بارسلونا 3هفته است که در لالیگا بردی نداشته و 4بازی پیاپی است که دروازه‌اش باز می‌شود.
ارنستو والورده، زیر فشار قرار دارد و بسیاری او را برای سرمربیگری بارسلونا، کوچک می‌دانند. بارسا پس از ناکامی مقابل خیرونا (2- 2)، لگانس (1- 2) و اتلتیک‌بیلبائو (یک- یک) سرانجام در بازی هفته قبل در لیگ قهرمانان توانست تاتنهام را در لندن با نتیجه 4بر 2شکست دهد. حالا آنها نیاز به چنین نمایشی در لالیگا و البته در مستایا مقابل والنسیای قدرتمند دارند.
بارسا در 13بازی قبلی‌اش مقابل این تیم شکست نخورده است. والنسیا هم در 5بازی گذشته خانگی خود در لالیگا، نباخته اما تنها یک پیروزی را به‌دست آورده و 4بازی دیگر را با نتیجه مساوی به پایان رسانده است. والورده به‌احتمال فراوان با ترکیب:‌تراشتگن، آلبا، لنگله، پیکه، سمدو، کوتینیو، بوسکتس، راکیتیچ، دمبله، مسی و سوارز به میدان خواهد رفت. البته وضعیت لوئیس سوارز خیلی مشخص نیست و احتمال دارد، او به‌دلیل مصدومیت روی نیمکت بنشیند و از ابتدا در ترکیب تیم حضور پیدا نکند. اما سرخی روبرتو و ساموئل اومتیتی قطعا به بازی مقابل والنسیا نخواهند رسید و بدین‌ترتیب، خط دفاعی بارسا را باید با حضور لنگله و سمدو در این بازی درنظر بگیریم.
این موضوع می‌تواند یک نقطه ضعف باشد و شاید باعث شود که سرخیو بوسکتس کمی عقب‌تر و در خدمت مدافعان باشد. اما در ترکیب تیم مارسلینو گارسیا تورال- سرمربی 53ساله والنسیا- تمامی بازیکنان در اختیار هستند و تنها وضعیت سانتی‌مینا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که والنسیا با ترکیب: نتو، گایا، گارای، پائولیستا، پیکینی، گوئدس، کوندوگبیا، پاره‌خو، سولر، گامیرو و مورنو به میدان بیاید.

این خبر را به اشتراک بگذارید