• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 11 مهر 1397
کد مطلب : 32730
+
-

جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه

سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی، روز گذشته تصاویری از محل اصابت موشک‌های شلیک‌شده خود به مقر تروریست‌ها را منتشر کرد. سپاه در انتقام از عملیات تروریستی اهواز که 31 شهریور منجر به شهادت 24 شهروند ایرانی شد،‌بامداد دوشنبه 6 موشک از نوع‌ذوالفقار و قیام به مقر تروریست‌ها در البوکمال سوریه شلیک کرد. ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه با ستایش از حمله موشکی ایران به منطقه البوکمال تأکید کرد که این موشک‌ها در راستای مبارزه با تروریسم شلیک شده است.

به گزارش تسنیم، ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین، بار دیگر همکاری با ایران را قانونی و در راستای تمامیت ارضی دولت سوریه توصیف کرده است.

در همین حال، یک رسانه عراقی از کشته شدن «ابوعلی المشهدانی» یکی از مهم‌ترین رهبران گروه داعش در حمله موشکی سپاه به مقر این گروه تروریستی خبر داد.  

  سردار امیرعلی‌حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم از به هلاکت رسیدن ۴۰ نفر از سران داعش در این عملیات خبر داده است. به گزارش مهر، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته که یکی از این افراد، فرمانده بخش موصل است که یک فرد عراقی بود. وی همچنین گفته که مطابق تصاویر به‌دست آمده تمام اهداف مورد نظر در این عملیات نابود شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید