• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 10 مهر 1397
کد مطلب : 32491
+
-

رونالدو: من درس نخوانده‌ام

رونالدو: من درس نخوانده‌ام

باز هم بحث شیرین کریستیانو رونالدو! پرس اخیرا ادعا کرده بود که رونالدو فقط از یووه پیشنهاد داشته اما ال‌موندو فاش کرد که میلان، ناپولی و حتی پاری‌سن‌ژرمن هم به او پیشنهاد داده بودند.
البته پیشنهاد ناپولی از طرف خود باشگاه نبود و در واقع این مدیر برنامه‌های این بازیکن بود که او را به این باشگاه پیشنهاد کرد اما ناپلی‌ها توانایی خرید او را نداشتند. آنچلوتی خیلی دوست داشت این اتفاق بیفتد.
حالا همه دلایل ناراحتی رونالدو از پرس و باشگاه رئال مادرید فاش شده است. اول اینکه او بارها در رختکن گفته بود از اینکه در باشگاه طوری با او رفتار می‌شود که انگار بهترین بازیکن تاریخ رئال نبوده دلخور است. پرس چند روز قبل باز هم گفت که رونالدو بعد از دی‌استفانو بهترین بازیکن تاریخ برنابئو است.
رونالدو گفته دیگر باید چه کار کند که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه باشد. او از دستمزدش هم ناراضی بود و می‌گفت این منصفانه نیست که از مسی و نیمار کمتر دریافتی داشته باشد. در قضیه پرونده فرار مالیاتی و رفت‌وآمد به دادگاه هم باشگاه از او حمایتی نکرد و همه اینها دست‌به‌دست هم داد تا او را متقاعد به رفتن کند؛ رفتن به جایی که هوادارانش او را ستایش و ایستاده تشویق کرده بودند و بازیکنان مهم تیم یعنی کیه‌لینی و بوفون هم به تمجید از او پرداختند. مشکلات کریستیانو با مقامات مالی اسپانیا بحث‌هایی به‌وجود آورد.
ال‌موندو گزارش داده که کریستیانو در ‌ماه مه2017با وکیلش (ژرژ مندس) و مشاورانش دیدار کرد و با اشاره به مشکلات قانونی که از عدم‌پرداخت مالیات بود، گفت: «گفته بودم که نمی‌خواهم هیچ ریسکی در کار باشد. من درس نخوانده‌ام و در عمرم فقط فوتبال بازی کردم ولی احمق نیستم و به هیچ‌کس اعتماد ندارم. به همین‌خاطر است که وقتی مشاوری استخدام می‌کنم،30درصد بیشتر از حقوقی که درخواست می‌کند، به او پرداخت می‌کنم تا خیانت نکند. این کار را می‌کنم چون دوست ندارم به دردسر بیفتم». مشکل مالیاتی حل نشد، دستمزد او ترمیم نشد و او بالاتر از دی‌استفانو به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه معرفی نشد تا راه برای رفتن باز شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید