• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 14 دی 1396
کد مطلب : 3235
+
-

پایان باند بزرگ توزیع هروئین و شیشه

اعضای یک باند خانوادگی که به صورت گسترده اقدام به توزیع هروئین و شیشه در مشهد می‌کردند،  دستگیر شدند. جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد به فارس گفت: سه‌شنبه‌شب مأموران پس از 2ماه تلاش و پیگیری موفق به ردزنی 2نفر از اعضای باند خانوادگی توزیع هروئین شدند. مهدی خدابخشی با اشاره به اینکه این باند معروف به شمشیری هستند، افزود: مأموران خودروی سردسته این باند را در مبادی ورودی شهر شناسایی کردند اما سرنشینان آن بدون توجه به فرمان پلیس به قصد فرار، بر سرعت خودرو افزودند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: مأموران با شلیک گلوله این خودرو را متوقف و در ادامه پدر این خانواده را به عنوان سردسته باند به همراه پسر کوچکش دستگیر کردند. در بازرسی خودرو، چند کیلوگرم هروئین کشف شد و مأموران به همراه متهمان به باغی که متعلق به اعضای این باند بود، رفتند و پسر بزرگ خانواده به همراهش دوستش را نیز در این باغ دستگیر کردند. در بازرسی آنجا نیز مقادیری هروئین دیگر کشف شد. وی ادامه داد: در ادامه این عملیات ضربتی، ماموران راهی  مخفیگاه متهمان که یک منزل مسکونی در بلوار امامت مشهد بود شدند و ضمن دستگیری مادر این خانواده حدود 4 کیلوگرم موادمخدر دیگر از منزل آنان کشف شد. 

خدابخشی در خصوص نحوه فعالیت اعضای این باند که از مهم‌ترین اعضای باند توزیع مواد مخدر هستند و اقدام به توزیع گسترده موادمخدر در مشهد می‌کنند، بیان کرد: یکی از متهمان این پرونده که دوست پسر بزرگ خانواده است، در پوشش یک عطاری در بلوار امامت اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می‌کرد. وی با اشاره به توقیف 3خودروی آزرا، سمند و پژو 405 از متهمان، خاطرنشان کرد: از این متهمان حدود 8 کیلوگرم هروئین، 900 گرم محلول حاوی شیشه، 220 گرم تفاله تریاک و بیش از 8 کیلو تریاک کشف شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید