• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32219
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ مطالبات شهروندان را پیگیری کنید
سلام. اگر بپذیریم که شوراها نقطه اتصال بین مردم و مسئولان هستند، در این صورت اعضای شوراها باید خودشان با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و خود را از اتاق‌های تشریفاتی خارج کنند. شهروندانی که به شورا‌ها رأی داده‌اند، انتظار دارند مشکلاتشان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در شهرها از طریق آنها به مسئولان ذیربط انتقال پیدا کند. یکی از این انتظارات توجه ویژه اعضای شورای شهر به کمبود واگن‌های قطار درون‌شهری است که فشردگی در قطارهای مترو مردم را کلافه کرده است. از روزنامه همشهری انتظار داریم اینگونه مطالبات شهروندان را از مسئولان شهری پیگیری کند.
 

2542...0912


   بنویسید بلکه اقدامی بکنند
باسلام و تشکر از زحمات شما. اقشار ضعیف علی‌الخصوص بازنشستگان حداقل‌بگیر تامین اجتماعی این روزها زیر بار گرانی‌ها کمرشان خم شده است. اما گویا اراده‌ای برای حل مشکل معیشتی مردم وجود ندارد. لااقل شما در روزنامه‌تان بنویسید بلکه اقدامی بکنند.
 
2805...0912


  همدلی مردم و مسئولان
سلام. فشار اقتصادی پس از لغو برجام توسط ترامپ نشان‌دهنده عمق عصبانیت آمریکا از استقلال و پایمردی ملت و نظام ایران اسلامی در برابر ظلم جهانی است. مسئولان باید قبل از هر اقدامی اعتماد مردم را احیا کنند. مطمئن باشید اگر مردم و حاکمیت همه همدل باشند، می‌توانیم روی پای خود بایستیم و در برابر این اقدام ظالمانه آنها مقاومت کنیم.
 
2132...0939


  راهکار کنترل گرانی
سلام. یکی از راه‌های کنترل گرانی دادن دفترچه ارزاق و کالابرگ برای کالاهای اساسی و به تعداد نفرات خانوارهاست. به‌نظر می‌رسد این کار مناسب‌تر از روش‌هایی مانند توزیع سبد کالای رایگان است.
 
7395...0918


  درخواست از شهرداری منطقه2
سلام. در خیابان ستارخان- چهارراه خسرو- خسرو شمالی- روبه‌روی شهروند صادقیه، مغازه‌داران تمامی اجناس خود را در پیاده‌رو می‌گذارند؛ به‌طوری‌که عابران برای تردد به‌جای پیاده‌رو ناچارند از خیابان عبور کنند. هربار هم که تذکر می‌دهیم می‌گویند جلوی مغازه‌ام است و اختیارش را دارم! با توجه به اینکه این سدمعبر برای ساکنان این محل مشکل‌ساز شده است، از شهرداری منطقه٢ تقاضای رسیدگی داریم.
 
لاهرودی ساکن محله

 

این خبر را به اشتراک بگذارید