• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 7 مهر 1397
کد مطلب : 32122
+
-

کوتاه از حادثه

 تکذیب حمله به تماشاگران داربی

در حالی ‌که برخی از رسانه‌ها خبر از حمله خونین به چندتماشاگر داربی در ورزشگاه آزادی داده بودند، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت این خبر را تکذیب کرد. به گزارش همشهری، سرهنگ کیوان ظهری گفت: حمله به تماشاگران داربی پس از اتمام مسابقه کذب محض است چراکه تمامی نیروهای مستقر در ورزشگاه آزادی به‌صورت آماده باش در حال انجام مأموریت بودند و هیچ گزارشی در این خصوص به ما اعلام نشد. وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری۱۴۱ شهرک گلستان که برگزاری امنیت اطراف ورزشگاه بر عهده آنها بود حین برگزاری مسابقه یک سارق خودرو را که قصد سرقت لوازم داخل خودرو‌های پارک‌شده در پارکینگ ورزشگاه را داشت شناسایی و دستگیر کردند. علاوه بر این مأموران هنگام گشت‌زنی در زمان برگزاری بازی داربی موفق به شناسایی و دستگیری ۹سارق و جیب‌بر که در محوطه ورزشگاه در حال پرسه‌زنی بودند، شدند. سرهنگ ظهیری افزود: از تمامی رسانه‌ها تقاضا دارم که قبل از اطلاع از صحت اخبار اقدام به رسانه‌ای کردن مطالب نکنند؛ چراکه این موضوع باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم جامعه می‌شود.

 کلاهبرداری میلیاردی زن خارجی

زنی جوان که به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کانادا سر 160نفر کلاه گذاشته بود، پیش از فرار به افغانستان دستگیر شد. به گزارش پلیس، این زن با شکایت تعدادی از شاکیان تحت تعقیب پلیس شرق استان تهران قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد که وی به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا، اقدام به کلاهبرداری از افرادی در سراسر ایران کرده است. به گفته سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، مأموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، رد وی را در اردوگاه اتباع بیگانه در مشهد شناسایی و او را که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند. وی در ابتدا قصد منحرف کردن مأموران با استفاده از هویت جعلی را داشت اما درنهایت به 160فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از 69 میلیارد ریال اعتراف کرد.

 واژگونی تانکر اسید 2قربانی گرفت

واژگونی تانکر حامل اسید در جاده پلدختر به اندیمشک 2کشته برجای گذاشت. به گزارش مهر، این حادثه صبح دیروز رخ داد و یک دستگاه تانکر تریلر حامل ۲۴ هزار لیتر اسید در منطقه «تنگ فنی» واژگون شد.  آیت فرخ‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری پلدختر گفت: راننده تانکر و سرنشین آن در دم فوت شدند و هویت آنها به‌دلیل ریختن مواد اسیدی مشخص نیست. علت این حادثه در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید