• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 5 مهر 1397
کد مطلب : 32001
+
-

هفت شهر

شهردار یزد به وزارت کشور رفت 

 نامه استعفای «مهدی جمالی‌نژاد» پس از یک‌سال تصدی کرسی شهرداری یزد از سوی اعضای شورای این شهر برای فعالیت در وزارت کشور مورد موافقت قرار گرفت. در نشست شورای شهر یزد که با دستور کار تعیین تکلیف وضعیت شهردار یزد برگزار شد، ضمن قرائت نامه استعفای «مهدی جمالی‌نژاد» از شهرداری یزد، اعضای شورا در این خصوص رأی‌گیری و موافقت خود را با 7رأی موافق اعلام کردند. سیدعلی مشتاقیون با کسب 11رأی موافق از سوی شورا سرپرست موقت شهرداری یزد شد. (ایسنا)

 تعیین تکلیف شهردار کرج تا چهارشنبه

برای حل مشکلات موجود در خصوص انتخاب شهردار کرج در جلسه روز چهارشنبه هفته آینده تصمیم نهایی گرفته می‌شود. اعضای شورای شهر کرج در هشتادونهمین جلسه رسمی شورای این شهر، نامه وزارت کشور و موافقت نکردن وزیر با ماموریت سیروس شفقی به‌عنوان شهردار منتخب کرج را مورد بررسی قرار دادند.  (همشهری)

 طرح سؤال از شهردار شیراز

طرح سؤال از شهردار شیراز در پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز کلید خورد. اینطور که احمدرضا دستغیب، رئیس شورای شهر شیراز گفته طبق قانون شهردار شیراز ۱۰روز زمان دارد که پاسخگوی سؤالات باشد. (مهر)

 فاز اول قطار شهری قم 3قطار نیاز دارد

معاون فنی و عمران شهرداری قم با اشاره به روند تکمیل بخش‌های باقیمانده فاز اول خط اول متروی قم گفت: خط اول قطار شهری قم از قلعه کامکار تا مسجد مقدس جمکران به طول 14.5کیلومتر در 2فاز در حال احداث است که تا پایان سال97 فاز اول مترو به مرز بهره‌برداری می‌رسد و برای این شرایط حداقل باید 3قطار در اختیار داشته باشیم. علیرضا قاری قرآن همچنین به خط دوم مترو اشاره کرد و افزود: خط دوم متروی قم از پردیسان تا بازار است که این بخش در دست مطالعه بوده و مصوبات آن اخذ شده. اجرای این بخش نیازمند 4هزار میلیارد تومان هزینه است. (شهرنیوز)

  قول شهردار اراک به مردم

شهردار اراک گفت: قول می‌دهم نمی‌گذارم ریالی از پول‌های مردم از گلوی هیچ سودجویی پایین برود و طبق قانون با متخلفان در شهرداری اراک برخورد می‌شود. داوود تاجران ادامه داد: شهرداری اراک با در نظر گرفتن قوانین از سرمایه‌گذار به‌شدت حمایت می‌کند. شهر اراک در بسیاری از حوزه‌ها نسبت به دیگر شهرهای کشور از ظرفیت مطلوب توسعه برخوردار است و باید شرایط امنی برای سرمایه‌گذار فراهم شود. (مهر)
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :