• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 4 مهر 1397
کد مطلب : 31851
+
-

کوتاه از حادثه

 2کولبر، قربانیان تازه انفجار مین

انفجار مین در مناطق مرزی کردستان 3کولبر جوان را دچار حادثه کرد و جان 2 نفر از آنها را گرفت. به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 2بامداد دیروز در منطقه دروران مریوان واقع در استان کردستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که تعدادی از کولبران در حال حمل بار بودند. آنها اجناس خارجی را از مرز باشماخ وارد کرده و از بیراهه به سوی روستایشان حمل می‌کردند اما وقتی به نزدیکی روستای دروران رسیدند، ناگهان یک مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در نزدیکی آنها منفجر شد. شدت این انفجار به حدی بود که 2نفر از کولبران به نام‌های عبدالله و علی که اولی اهل روستای تینال از توابع مریوان و دومی اهل روستای گونتو از توابع دیواندره بودند جان خود را از دست دادند و کولبر دیگری به نام حمید اهل روستای باینچوب از توابع سنندج به‌شدت مصدوم شد. دقایقی از این حادثه هولناک می‌گذشت که اجساد قربانیان و پیکر نیمه‌جان جوان مجروح به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شد. جوان مجروح یکی از پاهایش قطع و دچار خونریزی شدیدی شده بود. در این شرایط او برای ادامه درمان به بیمارستان فجر منتقل شد. بنا به گفته یکی از پزشکان این بیمارستان او تحت عمل جراحی قرار گرفته و شرایطش رو به بهبود است.

  راز قتل مربی بدنسازی در اعترافات برادر

جوان ۲۸ساله که مربی بدنسازی در گچساران بود قربانی اختلافات خانوادگی شد و با شلیک گلوله به قتل رسید. به گزارش ایسنا، دوشنبه‌شب یکی از شهروندان با پلیس تماس گرفت تا گزارش تیراندازی مرگبار در یکی از محله‌های شهر گچساران را به مأموران اعلام کند. پس از این تماس مأموران در محل حاضر شدند و با انجام بررسی‌ها مشخص شد که جوان ۲۸ساله‌ای با شلیک گلوله به قتل رسیده است. قربانی مربی بدنسازی بود که درست مقابل خانه‌اش گلوله خورده بود و با انجام تحقیقات مشخص شد کسی جز برادر وی عامل این جنایت نیست. با تلاش مأموران پلیس، متهم صبح سه‌شنبه در شهرستان باشت دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. سرهنگ سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران در این‌باره گفت: متهم به قتل انگیزه خود را از جنایت، اختلافات خانوادگی عنوان کرد و اسلحه‌ای که با آن دست به جنایت زده بود در مخفیگاهش کشف شد. سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.

  نجات مادر و 2 کودکش از دود و آتش

زنی در حادثه آتش‌سوزی خانه‌اش همراه با 2 فرزند خردسالش در میان دود و آتش گرفتار شده بود اما آتش‌نشانان پایتخت با حضور بموقع، آنها را نجات دادند. به گزارش همشهری، این حادثه عصر دوشنبه به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی تهران گزارش شد و دقایقی بعد آتش‌نشانان 2ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند. آتش‌سوزی در طبقه پنجم ساختمانی مسکونی در خاورشهر اتفاق افتاده بود و شعله‌های آتش در حال پیشروی بودند. اکبر فرهادی، رئیس ایستگاه ۶۳ آتش‌نشانی در این‌باره گفت: در جریان مقابله با شعله‌های آتش معلوم شد زنی 33ساله همراه با 2فرزند 4ساله و 9ماهه‌اش در میان دود و آتش گرفتار شده است. در این شرایط آتش‌نشانان همزمان با مهار آتش توانستند این افراد را در آخرین لحظات نجات دهند. وی ادامه داد: آتش‌نشانان در ادامه سایر افرادی را که در ساختمان گرفتار شده بودند، به پشت‌بام ساختمان انتقال دادند و با نردبان آنها را نجات دادند و در نهایت آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید