• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 4 مهر 1397
کد مطلب : 31847
+
-

با مردم

با مردم

   معوقه بازنشستگان

سلام. با گذشت 7‌ماه از سال هنوز سازمان تأمین اجتماعی افزایش معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان را پرداخت نکرده است. چرا مسئولان سازمان به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند؟
7177...0937

  به‌کارگیری جوانان

با سلام. تصمیم خوبی در مجلس مبنی بر عدم به‌کارگیری بازنشستگان گرفته شده است. به شرط اینکه تبصره زیادی وجود نداشته باشد و تا جایی که امکانش وجود دارد از اداره کشور توسط جوان‌تر‌ها استقبال شود. وزیر ارتباطات مثال بسیار زیبا از چنین حرکتی می‌تواند باشد.
2815...0912

  بازار میوه و تره‌بار عبدل‌آباد

باسلام. سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران ادعا می‌کند که محله شهرک شریعتی شمالی و جنوبی که در مجاورت میدان مرکزی میوه و تره‌بار قرار دارد دارای شعبه بازار میوه و تره‌بار در عبدل‌آباد است. سؤال اینجاست بر چه اساسی عبدل‌آباد جزو شهرک شریعتی به‌شمار آمده است؟ ثانیا آیا انصاف است که جمعیت محروم ده‌ها هزار نفری بروند از یک بازار کوچک آن هم در محله محروم دیگر مایحتاج روزانه میوه و سبزی خود را با طی کردن مسافت چند کیلومتری خریداری کنند؟
8132...0936

  برخورد با هنجارشکنان

با سلام. هر کدام از ما وقتی در جامعه مشکل و ناهنجاری را مشاهده می‌کنیم گلایه داریم که چرا با هنجارشکنان برخورد قانونی نمی‌شود؟ به‌نظرم پلیس و نیروی انتظامی در کنار فرهنگسازی‌ و اعلام مکرر، باید به‌صورت قاطع و جدی با کسانی که داخل خودرو حجاب ندارند برخورد کند. از طرفی هم ما شهروندان باید به قانون کشورمان احترام بگذاریم.
3898...0901

  درخواست از شهرداری منطقه2

سلام. مدتی است چراغ‌های پارک پردیسان در منطقه2 که اغلب هم از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند شب‌ها خاموش است. از مسئولان ذیربط در شهرداری منطقه درخواست رسیدگی داریم تا خانواده‌ها شب‌هنگام هم بتوانند آسوده‌خاطر از فضای پارک استفاده کنند.
بابک سیف‌الله‌زاده

  درخواست از سازمان تأمین‌اجتماعی

به‌نام خدا و با عرض سلام و تشکر از زحمات شما. از مسئولان محترم سازمان بیمه‌های تأمین‌اجتماعی این سؤال را دارم که بیمه‌شدگان بیمه اختیاری این سازمان، که سن قانونی آنها به 60سال تمام رسیده باشد و مدت پرداخت سنوات حق بیمه در جمع‌آوری سوابق بیمه‌ای آنها 20سال تمام بوده باشد، آیا می‌توانند از بیمه کامل بازنشستگی با حقوق و مزایای کامل آن، مانند سایر بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی استفاده کنند؟ هم‌اکنون این مبلغ به چه میزان و چه مقدار است و شرایط آن چیست؟ لطفا منعکس کنید بلکه پاسخ بفرمایند.
2134...0913

  معضل مراکزی که پارکینگ ندارند

با اینکه سرای محله شهرک نفت واقع در ورودی شهرک البرز منطقه‌یک فاقد پارکینگ است، اما اخیرا کلاس‌های زبان یک مؤسسه معروف دیگر هم قرار است در این محل تشکیل شود که مشکلات زیادی را برای اهالی شهرک البرز ایجاد کرده است. این درحالی است که وجود زورخانه در جوار این سرای محله بر مشکل مزبور افزوده است. ضمن آنکه تکمیل و راه‌اندازی سوله چندمنظوره در آینده نزدیک مشکلات را دوچندان می‌کند. حال سؤال اینجاست چرا مراکزی با این حد ارباب رجوع فاقد پارکینگ هستند؟ شهرداری که باید در رعایت قوانین شهری پیشقدم باشد چرا به مراکزی که پارکینگ ندارند اجازه فعالیت می‌دهد؟
1504...0919

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا با نظرات خود که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در ارتباط باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید