• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 4 مهر 1397
کد مطلب : 31850
+
-

سقوط به دریاچه سد جان پدر و دختر را گرفت

سقوط به دریاچه سد جان پدر و دختر را گرفت

سقوط خودروی پراید به عمق 50متری دریاچه سد داریان مریوان حادثه هولناکی را رقم زد و به مرگ مردی همراه با دختر 9ساله‌اش منجر شد.

به گزارش همشهری، عصر روز دوشنبه خانواده مردی به نام پیمان - 42ساله - از اهالی شهرستان پاوه نزد پلیس رفتند و از مفقود شدن او و دختر 9ساله‌اش به نام وانیا خبر دادند. پدر و دختر چند ساعت قبل از خانه خارج شده بودند اما هیچ‌کس دیگر آنها را ندیده بود. این در حالی بود که پیمان به تماس‌های تلفنی نیز پاسخ نمی‌داد. در این شرایط با ردیابی خط تلفن همراه این مرد معلوم شد او و دخترش در حوالی دریاچه سد داریان در مریوان هستند. به همین دلیل گروهی از مأموران و خانواده وی راهی آنجا شدند. شواهد موجود بیانگر حادثه‌ای تلخ بود و نشان می‌داد به‌احتمال زیاد خودروی پیمان به دریاچه سد سقوط کرده است. در این شرایط از آتش‌نشانی شهرداری مریوان درخواست کمک شد. با وجود اینکه مسجل شده بود خودروی حامل پدر و دختر به دریاچه سقوط کرده اما به‌دلیل تاریکی هوا شروع عملیات امکان‌پذیر نبود. با این حال از صبح دیروز عملیات جست‌وجو با حضور غواصان مریوانی آغاز شد.

سیروان عبدالله‌زاده، یکی از اعضای تیم غواصی در این‌باره به همشهری می‌گوید: «تردیدی وجود نداشت که خودروی پراید داخل دریاچه سد سقوط کرده است؛ چراکه آن حوالی حفاظ مطمئنی در کنار جاده ندارد و امکان داشت در یکی از پیچ‌ها خودرو منحرف شده و به دریاچه سقوط کرده باشد.» وی ادامه می‌دهد: «دریاچه سد داریان عمق زیادی دارد و کار در آن دشوار است. با وجود این پس از  گذشت یک ساعت از شروع عملیات جست‌وجو در شرایطی که صدها نفر از اقوام و نزدیکان حادثه‌دیدگان در اطراف دریاچه جمع شده بودند موفق شدیم خودروی پراید را در عمق 50متری دریاچه کشف کنیم.» به‌گفته وی پس از کشف اجساد قربانیان پیکرهای آنها به پزشکی‌قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن علت اصلی وقوع این حادثه در جریان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید