• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 3 مهر 1397
کد مطلب : 31671
+
-

آمادگی برای عرضه مستقیم گوجه‌فرنگی در میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پی افزایش قیمت گوجه‌فرنگی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم گوجه‌فرنگی در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش همشهری، عبدالحسین رحیمی گفت: به‌منظور کاهش قیمت گوجه‌فرنگی، آمادگی داریم به تقاضای تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان این محصول به هر تعداد و به هر میزان ممکن با بیشترین تسهیلات و در کمترین زمان پاسخ بگوییم.

او با اشاره به اینکه عرضه‌کنندگان گوجه‌فرنگی با تسهیلات ویژه‌ای که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، امکان عرضه این محصول را در 241میدان و بازار میوه و تره‌بار خواهند داشت، اظهار کرد: عرضه مستقیم گوجه‌فرنگی در میادین و بازارها در منطقی‌کردن نرخ این محصول مؤثر است.
رحیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین مسئول تولید محصولات کشاورزی نیست بلکه تلاش می‌کند تا با ایجاد بسترهای مناسب و کوتاه‌کردن دست واسطه‌ها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهد، تصریح کرد: توزیع گوجه‌فرنگی در غرفه‌های تک‌محصولی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، می‌تواند در کاهش قیمت این محصول مؤثر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پایان با تأکید بر اینکه غرفه‌هایی را برای عرضه گوجه‌فرنگی درنظر گرفته‌ایم تا تولیدکنندگان در این غرفه‌ها به‌صورت مستقیم، محصول خویش را عرضه کنند، خاطرنشان کرد: البته عوامل و دلایل افزایش نرخ گوجه‌فرنگی، خارج از کنترل و اراده سازمان مدیریت میادین است اما این سازمان در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات موجود، همواره آمادگی دارد تا با دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه همکاری کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید