• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 2 مهر 1397
کد مطلب : 31597
+
-

شهر گشت

  افزایش ۲۵ درصدی ترافیک در معابر کرج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج از افزایش ۲۵درصدی ترافیک در معابر این شهرستان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: در نخستین روز بازگشایی مدارس بسیاری از سرویس‌های مدارس ساماندهی نشده و این موضوع موجب ایجاد گره ترافیکی در این کلانشهر شده است. با توجه به این شرایط، والدین فرزندان خود را با خودروهای شخصی به مدرسه می‌برند. 

  وزیر کشور با گزینه منتخب شهرداری کرج مخالفت کرد

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: وزیر کشور با مأموریت سیروس شفقی در سمت شهردار منتخب کرج موافقت نکرده است. به گزارش مهر، رحیم خستو با اعلام دریافت نامه‌ای از وزارت کشور اظهار کرد: در متن این نامه عنوان‌شده که وزیر کشور با مأموریت سیروس شفقی در سمت شهردار منتخب کرج موافقت نکرده است. رئیس شورای شهر کرج نیز گفت: متأسفانه قبل از قرائت این نامه در صحن شورای شهر، متن آن در گروه‌ها و کانال‌های مختلف فضای مجازی پخش‌ شده است. 

  ۹۸۰ تاکسی و شخصی زیرپوشش شهرداری همدان 

رئیس شورای شهر همدان خواستار نظارت دقیق‌تر بر سرویس‌دهی تاکسی‌ها به دانش‌آموزان همدانی شد و گفت: ۹۸۰ خودروی تاکسی و شخصی زیرپوشش سیستم مدیریت شهری همدان است. به گزارش مهر، کامران گردان عنوان کرد: قصد داریم این تعداد را به هزار و ۵۰۰ مورد خودرو برسانیم.او افزود: در پایان سال تحصیلی جاری نیز تعدادی از رانندگان نمونه سرویس مدارس شناسایی و معرفی خواهند شد تا الگوهای مناسب در این زمینه شناخته شوند.

  محوطه‌سازی‌ افتتاح پارک دوبرار را عقب انداخت

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: افتتاح پارک دوبرار بجنورد که قرار بود تا پایان شهریور انجام شود به‌علت ساخت پارکینگ و محوطه جدید به تعویق افتاد. مجتبی پارساپور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: هم‌اکنون آسفالت، زیرسازی و سایر طرح‌های پارک ۹۴ هکتاری دوبرار بجنورد به اتمام رسیده اما باتوجه به بالا بودن حجم عملیات سنگی آبشار پارک دوبرار، ساخت آن به تعویق افتاده است. اکنون فضای سبز استخر آماده است اما به سبب افزودن لایه‌های حفاظتی تا 2 هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

  در بحران کم‌آبی، پساب کلید حل مشکلات است

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه روزانه 3 لیتر بر ثانیه از پساب برای توسعه فضای سبز شهری استفاده می‌شود، گفت: پساب در شرایط بحرانی و کم‌آبی کلید حل مشکلات است.به گزارش فارس، محسن عباسی گفت: کمیسیون عمران بحث پساب را در دستور کار خود قرار داده و یک‌هفته‌ است از پسابی که در بیابان بدون استفاده رها می‌شد، برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :