• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 2 مهر 1397
کد مطلب : 31472
+
-

لیگ یک، 16تیمی می‌شود؟


3 بازی از هفته پنجم لیگ دسته اول روز شنبه برگزار شد. بازی 2تیم ملوان بندرانزلی و سیاه‌جامگان که قرار بود روز شنبه برگزار شود پس از حضور بازیکنان 2 تیم در زمین به دستور سازمان لیگ لغو شد. سیاه جامگان در هفته‌های ابتدایی با مجوز موقت بازی‌های خود را برگزار می‌کرد تا زمان لازم برای حل مشکلات خود را داشته باشد. اما با توجه به اینکه تا پیش از هفته پنجم به تعهدات خود عمل نکرد، سازمان لیگ اجازه بازی را به این تیم نداد تا کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.
درصورتی که این تیم نتواند به تعهدات خود عمل کند احتمال این وجود دارد که ادامه رقابت‌ها با 16تیم پیگیری شود. اما در بازی‌های روز شنبه قشقایی با شکست شهرداری ماهشهر 10امتیازی شده و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در جایگاه دوم قرار گرفت. مس کرمان اما شانس صدرنشینی خود را با شکست مقابل شاهین بوشهر از دست داد. این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بوشهری‌ها تمام شد تا مس با 9امتیاز در جایگاه سوم موقتا تثبیت شود.
دیگر بازی بین 2 تیم میان جدولی مس رفسنجان و شهرداری تبریز برگزار شد که بازی یکطرفه با نتیجه 3 بر صفر به سود شهرداری به پایان رسید.
نتایج بازی‌های روز شنبه:‌
مس رفسنجان صفر  3شهرداری تبریز
 قشقایی شیراز 2 یک شهرداری ماهشهر
شاهین شهرداری بوشهر 2  یک مس کرمان

این خبر را به اشتراک بگذارید