• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 31 شهریور 1397
کد مطلب : 31242
+
-

کافه مجلس

    پاسخ صادقی به مخالفان تصویب FATF

محمود صادقی، رئیس فراکسیون شفافیت مجلس در حساب شخصی‌اش در توییتر در پاسخ به جمعی از دانشجویان دانشگاه امام‌صادق(ع) که با امضای طوماری در روزهای عزاداری امام‌حسین(ع) با تصویب   FATF  از سوی مجلس ابراز مخالفت کردند، نوشت:« اینها یا نمی‌دانند FATF چیست یا نمی‌دانند عوامل خالی‌شدن سفره مردم چیست؟» در بیانیه دانشجویان امام صادق خطاب به مجلس تأکید شده است که FATF را تصویب نکنید تا سفره مردم تنگ‌تر نشود.

 دستگاه‌های نظارتی را سر کار گذاشته‌اند

محمدرضا بادامچی، نماینده تهران درباره سیکل معیوب واگذاری ارز دولتی به ایلنا گفت: نظارت در این حوزه آنطور که باید نیست، این گروه سازمان تعزیرات و بازرسی را به نوعی سرکار گذاشته‌اند.  اوادامه داد: خود دولت این دست‌اندازها را  به‌وجود آورده است. در این فضا هم عده‌ای فرصت‌طلب چون نظارت کم است از فرصت سوءاستفاده می‌کنند، به هرحال فاصله دوبرابری قیمت ارز دولتی و آزاد برای دلالان وسوسه‌انگیز است.

 از تشییع پیکر شهدا استفاده جناحی کرده‌ایم

عبدالرضا هاشم زایی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به سیاسی شدن مجالس امام حسین(ع) گفت: وعاظ و مداحان نباید وارد مسائل جناحی شوند، چراکه این امر باعث می‌شود عده‌ای از جوانان از مراسم عزاداری دور شوند. او در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: ما متأسفانه در این سال‌ها حتی از تشییع پیکر شهدا و محرم استفاده جناحی کرده‌ایم. درخصوص استفاده سیاسی چیزی نمی‌گویم، چرا که نسل ما نیز در زمان شاه از محرم استفاده سیاسی کرد، اما اعتقادم بر این است که وعاظ و مداحان نباید وارد مسائل جناحی شوند چراکه باعث می‌شود عده‌ای از جوانان از مراسم عزاداری دور شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید