• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 25 شهریور 1397
کد مطلب : 30783
+
-

مگی جیلنهال با «قلب من کجاست؟» وارد دنیای کارگردانی می‌شود

نمای دور
مگی جیلنهال با «قلب من کجاست؟» وارد دنیای کارگردانی می‌شود

مگی جیلنهال که یک جایزه گلدن‌گلوب و نامزدی برای دریافت گلدن گلوبی دیگر و جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، قرار است با اقتباس سینمایی از یک رمان نوشته النا فرانته برای نخستین بار پشت دوربین بایستد. مگی‌جیلنهال بازیگر فیلم‌های «منشی» و «دل دیوانه» و سریال «دوس» پس از سال‌ها فعالیت در عرصه بازیگری گفته که در نهایت به ترس‌هایش غلبه کرده و قرار است به‌زودی فیلم «قلب من کجاست؟» را مقابل دوربین ببرد و برای نخستین‌بار کارگردانی را تجربه کند. جیلنهال در گفت‌وگویی در حاشیه جشنواره فیلم تورنتو گفت: تا چندی پیش احساس نمی‌کردم که بتوانم روزی فیلمی را کارگردانی کنم.  اما اکنون به‌نظر می‌رسد جیلنهال اعتماد به نفس کافی برای نشستن روی صندلی کارگردانی را به‌دست آورده باشد.

جیلنهال همچنین فاش کرده که امیدوار است بتواند فصل جدیدی از سریال «دوس» (که از نام خیابانی در نیویورک گرفته شده) را که توسط کمپانی «اچ بی‌او»ساخته می‌شود کارگردانی کند.

عضوی از خانواده بازیگران مشهور

مگی جیلنهال متولد ۱۹۷۷ بازیگری آمریکایی از خانواده‌ای دارای اصالتی سوئدی است. وی همسر پیتر سارسگارد بازیگر، فرزند استیون جیلنهال کارگردان و خواهر جیک جیلنهال بازیگر شناخته‌شده سینمای آمریکاست.

جیلنهال در سال ۲۰۰۲ برای نقش‌آفرینی در فیلم «منشی» نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی شد. او همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «دل دیوانه» در سال ۲۰۰۹ بود. مگی جیلنهال موفق شد برای بازی در مجموعه تلویزیونی «زن محترم» در سال ۲۰۱۴ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش زن برای سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی را از آنِ خود کند.

منبع: سی ان ان

این خبر را به اشتراک بگذارید