• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 12 دی 1396
کد مطلب : 3069
+
-

صدای استان‌ها

   تعویض لوله‌های آب منطقه سبحانی

لوله‌های آب منطقه سبحانی، روبه‌روی مجتمع فرهنگیان، فرسوده و فشار آب آن پایین است و بعضی اوقات آب قطع می‌شود. با وجود پیگیری‌های بسیار اهالی منطقه برای ترمیم و تعویض لوله‌های آب، اما هنوز اقدامی از سوی مسئولان شرکت آب صورت نگرفته است.

جمعی از شهروندان مرکزی

 

   انتقال مشاغل مزاحم از مناطق مسکونی

چند سال است در جوار خانه من یک مغازه جوشکاری است که در طول روز سر و صدای ناشی از کار در آن، ساکنان را آزار می‌دهد. مگر قرار نبود مشاغل‌ مزاحم از مناطق مسکونی منتقل شوند؟ چرا مسئولان رسیدگی نمی‌کنند؟

جلال موسوی از زنجان

 

   آسفالت نامناسب شهرک صنعتی خلخال

آسفالت خیابان ورودی شهرک صنعتی خلخال بسیار نامناسب است. از مسئولان درخواست می‌کنیم رسیدگی کنند.

علی مجیدی از اردبیل

 

   عمر بالای اتوبوس‌های اصفهان

بعضی از اتوبوس‌های شرکت واحد بسیار آلاینده‌اند. این در حالی است که همواره تاکید می‌شود به جای استفاده از خودروهای شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس استفاده کنیم. اتوبوس‌هایی که در مسیر اصفهان به خمینی‌شهر تردد می‌کنند، به دلیل فرسودگی، آلودگی زیادی ایجاد می‌کنند.

علی اسحاقیان از اصفهان

 

   بانک پولمان را پس نمی‌دهد

من یک کارگرم و بعد از سال‌ها توانسته‌ام مبلغی را به عنوان پس‌انداز در یکی از بانک‌های استان سپرده‌گذاری کنم. اکنون 9 ماه است پولمان را پس نمی‌دهند. بارها به شعبه مراجعه کرده‌ام و هر ماه وعده ماه بعد را به سپرده‌گذاران می‌دهند. از مسئولان خواستار رسیدگی به این معضل هستم.

احمدی از البرز

 

   توجه به بافت قدیمی اهواز

در اهواز ساختمان‌های قدیمی و زیبایی وجود دارد که نشان‌دهنده قدمت این شهر است، اما مشاهده می‌کنیم روی دیوارها و سردرهای این ساختمان‌ها تابلوهای تبلیغاتی بزرگ و رنگارنگ نصب می‌شود. این تابلوها جدا از این‌که زیبایی‌های بناهای یادشده را می‌پوشانند، موجب تخریب ساختمان‌ها هم می‌شوند.

لطفی از خوزستان

این خبر را به اشتراک بگذارید