• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 24 شهریور 1397
کد مطلب : 30658
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zlLZ
+
-

صدای استان‌ها

   پرداخت مهریه با سکه میلیونی

همسرم از من جدا شده است. 19 سکه از مهریه ایشان را با قیمت یک میلیون و 180 هزار تومان پرداخت کردم  و حالا 95 سکه باقی مانده است. در این روزها که قیمت سکه روزانه افزایش پیدا می‌کند، تکلیف امثال من چیست؟ 
یک شهروند از مازندران 

   افزایش قیمت روزنامه 

از سال 75 روزنامه همشهری را تهیه می‌کنم. چرا این روزنامه یک بار در نوروز افزایش قیمت داشت و یک بار در تابستان؟ برای من که سال‌هاست روزنامه را خریداری می‌کنم و به آن عادت کرده‌ام و از طرفی بازنشسته هم هستم سخت است که بخواهم این هزینه را روزانه پرداخت کنم. 
شعبانی از البرز 

همشهری: ما هم نگرانی شهروندان را بابت افزایش قیمت‌ها درک می‌کنیم ولی قیمت 1000تومانی برای روزنامه به‌تنهایی کفاف هزینه‌های کاغذ روزنامه را هم نمی‌دهد و در دوسه ماه گذشته قیمت کاغذ روزنامه به بیش‌از دوبرابر رسیده است. بنابراین در شرایط فشار اقتصادی، روزنامه‌ها هم باید بتوانند راهی برای ادامه انتشار بیابند.

   کمبود پزشک متخصص در مسجد سلیمان

یکی از مشکلات شهرستان مسجد سلیمان در استان خوزستان کمبود پزشک متخصص است. بسیاری از اهالی ساکن در این شهرستان برای امور تخصصی پزشکی به ناچار به شهرستان‌های هم‌جوار مراجعه می‌کنند. از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم به این مشکل رسیدگی کند. 
عطایی از خوزستان 

   مبلغ سنگین اجاره‌خانه 

در اغلب شهرهای بزرگ مبلغ رهن و اجاره‌خانه به حدی بالا رفته است که مستاجران بلاتکلیف مانده‌اند. چرا مسئولان فکری برای رفع مشکل نمی‌کنند؟ مگر قشر ضعیف و متوسط جامعه چقدر درآمد دارد که ماهی بیش از یک میلیون تومان آن را صرف اجاره‌خانه بکند؟
شجاعی از خوزستان 

   بیکاری فصلی کشاورزان 

چیزی تا فصل سرد سال باقی نمانده است. کشاورزان منطقه فسا در استان فارس اغلب در پاییز و زمستان بیکارند و درآمد ندارند. کاش مسئولان به فکر راه‌های جایگزین برای امرار معاش اهالی منطقه باشند. 
مهدوی از فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید