• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 24 شهریور 1397
کد مطلب : 30622
+
-

شهرگرام

  علی پیرحسینلو، مشاور اجتماعی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران توییت زد: «امروز (جمعه) دوچرخه‌سواران با دوچرخه وارد خط یک مترو شدند. بناست بعد از این شرایطی مهیا شود که دوچرخه‌های تاشو هر روز و دوچرخه‌های معمولی لااقل در روزهای تعطیل بتوانند مسیرهای طولانی را با مترو کوتاه کنند.» 



  مرتضی الویری، رئیس شورای‌عالی استان‌ها بر دیوار توییتر خود نوشت: «می‌توان تهدید کاهش ارزش پول ملی را با جذب گردشگر خارجی، به فرصت تبدیل کرد؛ چراکه اکنون هزینه سفر به ایران کاهش یافته است. ضرورت دارد جهت توسعه صنعت گردشگری، زیربناهای مناسب در سراسر کشور ایجاد شود.» او پیش از این خواستار توجه به جاذبه‌های گردشگری و میراث تاریخی تهران برای توسعه صنعت توریست در پایتخت شده بود.



  امیر محسنی، شهردار منطقه17 در اینستاگرام، با انتشار عکسی خبر از شور محرمی بین شهروندان این بخش از جنوب تهران خبر داد؛ «سومین روز از محرم در دارالشهدای تهران شوری دیگر داشت. شهروندان این قطعه از زمین، خونشان را نذر ارباب بی‌کفن کردند و با اهدای قطره‌قطره خونشان مشق ایثار کردند که ایثار اینجا پایانی ندارد. امروز بیش از ۶۰نفر از شهروندان منطقه۱۷ در سرای محله جلیلی حضور یافتند و در طرح نذر خون شرکت کردند.»

  مبین غایبلو، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان در اینستاگرام خبر داد که مزار بالا و پایین دیگر ظرفیت دفن اموات را ندارد. او گفت: «هنوز شهروندان به این باور نرسیده‌اند و اصرار بر دفن اموات در محل‌های فعلی را دارند درحالی‌که فضای مناسب در محل بهشت‌‌زهرا فراهم شده است که به‌راحتی می‌توان اموات را در این محل به خاک سپرد.»

  هیاسی (آقا یا خانم عزیزی) یک‌ شهروند تهرانی در توییتر خود عکسی را از جابه‌جایی مسافران و خروج از طرح تردد به‌صورت تک‌سرنشینی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «بعد از تایم کاری چند ساعتی وقت می‌ذارم و همشهریامون  رو جابه‌جا می‌کنم. کار زیادی نیست فقط می‌خوام در این شرایط بد اقتصادی کنار مردم خوبمون باشم و باری هر چند کوچیک از دوششون بردارم.» او هشتگ زد: «#مردم_کنار_مردم»



  علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در فضای مجازی به موردی عجیب اشاره کرد: «در شورا نکته شگفتی هست. برخی از نامه‌های نظارتی ما پیش از آنکه به گیرنده برسد، در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود. فارغ از هر تحسین و انتقاد که این نامه‌ها بر می‌انگیزند؛ این شیوه انتشار مکاتبات، «فعالیت نظارتی» ما را به «امری تبلیغاتی» تقلیل می‌دهد و بی‌اثر می‌کند.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :