• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 21 شهریور 1397
کد مطلب : 30323
+
-

5 انتظار از کنفرانس امشب اپل

شرکت اپل به روال هر سال طی یک کنفرانس ویژه محصولات جدید خود را که برای کاربران ایرانی بسیار گران‌قیمت و دست‌نیافتنی خواهد بود، معرفی می‌کند

امشب ساعت۲۱:۳۰ (به وقت تهران) بار دیگر به روال سال‌های گذشته کنفرانس مشهور شرکت اپل برای معرفی محصولات جدید برگزار می‌شود.
به گزارش ورج، درباره محصولات جدید حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده اما به پیش‌بینی کارشناسان فناوری، انتظار برای 5 مورد بسیار محتمل است. هر‌چه باشد با قیمت کنونی دلار بسیاری از این محصولات برای کاربران ایرانی بیشتر یک آرزو باقی خواهد ماند.


گوشی‌های جدید



به‌احتمال زیاد اپل در این مراسم 3‌گوشی جدید معرفی خواهد کرد. نخستین آیفون، XS نام دارد. این گوشی درواقع نسخه به‌روز‌شده iPhone X خواهد بود و این یعنی با همان طراحی، همان بدنه و حتی همان نمایشگر خواهد بود و به‌روزرسانی‌های اصلی و سخت‌افزاری روی بورد این گوشی خواهد بود. اما در کنار  iPhone XS، انتظار می‌رود اپل یک نسخه بزرگ‌تر از این گوشی را هم که نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد معرفی کند. مثل سابق تصور می‌شد نام این گوشی iPhone XS Plus  باشد اما گویا اپل نام iPhone XS Max  را برای این گوشی درنظر گرفته است. در کنار این دو گوشی قرار است آیفون ارزان‌تری هم معرفی شود. این مدل میان‌رده‌ مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD خواهد بود و گروهی می‌گویند به نام Iphone XC شناخته می‌شود.


 نسخه جدید اپل واچ


گفته می‌شود در این مراسم اپل واچ سری۴ هم معرفی می‌شود. گمانه‌زنی شده که اپل از نمایشگر بدون حاشیه در این ساعت استفاده کند و گویا ضخامت ساعت هم کمی نسبت به نسل‌های قبلی آن کمتر شده است. گزارش‌هایی هم شنیده شده که نمایشگر ساعت‌های اپل بزرگ‌تر شده است. بزرگ شدن صفحه نمایش بیشتر به خاطر استفاده از تم‌های جدید برای ساعت اپل است تا بتواند کارایی بیشتری را به همراه داشته باشد. بسیاری امیدوارند اپل فکری هم برای بهبود وضعیت باتری ساعت‌های خود کرده باشد. 

 شارژر بی‌سیم و هدست جدید


اپل یک سال است طرح خود برای عرضه یک شارژر بی‌سیم که قابلیت ‌ شارژ همزمان چند گجت را دارد، اعلام کرده است. این احتمال وجود دارد تا سرانجام این محصول به نام ایرپاور معرفی شود که می‌تواند 3گجت مثل گوشی، ساعت و هدست را شارژ کند. همچنین احتمالا امشب اپل نسخه جدید هدست ایرپادز خود را معرفی می‌کند. به‌نظر می‌رسد با این هدست جدید کاربران می‌توانند فقط با صدا‌زدن نام سیری، دستیار هوشمند اپل را فرابخوانند. کیس جدید آن هم از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار خواهد بود.

 تغییر استاندارد شارژر و آپدیت نرم‌افزارها



گفته می‌شود بار دیگر اپل قصد دارد استاندارد شارژرهای خود را تغییر دهد و احتمالا برای محصولات جدید از رابط USB-C استفاده خواهد کرد. کابل لاتنینگ USB-C امکان استفاده از آداپتورهای قوی‌تر برای استفاده از قابلیت شارژ سریع را فراهم خواهد کرد. همچنین اپل آپدیت مهم سیستم‌عامل‌های محصولات خود یعنی iOS 12، watchOS 5، tvOS را عرضه خواهد کرد. تمرکز نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل اپل روی بهبود عملکرد دستگاه و کاهش مصرف باتری است.


شاید آی‌پد بدون حاشیه


 اپل مدت‌هاست تلاش دارد تبلت خود را به نوعی جایگزین لپ‌تاپ در کارهای عادی روزمره کند. این احتمال وجود دارد که اپل امشب آی‌پد پرو جدید با نمایشگر بدون حاشیه را که از فیس‌آیدی به جای اثرانگشت استفاده می‌کند، معرفی کند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید