• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 21 شهریور 1397
کد مطلب : 30236
+
-

دبل اینلاین هاکی‌بازان

دبل اینلاین هاکی‌بازان

کاوه صدقی، سرمربی تیم ملی آقایان و بانوان اینلاین هاکی ایران پس از قطعی‌شدن مدال شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا از ملی‌پوشان ایران به‌عنوان شگفت‌انگیزترین ورزشکارهای دنیا یاد کرد. صدقی در گفت‌وگو با همشهری ورزشی عنوان کرد تمام رقابت‌های تیم‌های ایرانی در این مسابقات جنگی نابرابر بود که ملی‌پوشان ایران با غیرت و ازخودگذشتگی برای کشورشان آبروداری کردند.
    2 برنز تیم ملی اینلاین هاکی قطعی شد 
تیم‎ ملی اینلاین هاکی مردان در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است، در نخستین دیدار خود موفق شد تیم سنگاپور را با نتیجه 9بر صفر شکست دهد و در دیدار دوم خود به مصاف میزبان مسابقات رفت. ایران در این مسابقه با نتیجه 5 بر 2 کره‌جنوبی را شکست داد و مدال برنز خود در این رقابت‌ها را قطعی کند. ایران با صعود به مرحله دوم برای مشخص‌شدن جایگاهش باید به صورت دوره‌ای با تیم‌های صعود‌کننده رقابت کند. همچنین تیم ملی بانوان ایران در دور اول مسابقات قهرمانی آسیا اینلاین هاکی موفق شد تیم چین را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و نخستین پیروزی تاریخی خود را در مسابقات اینلاین هاکی کسب کند. ملی‌پوشان ایران در بازی دوم خود هند را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند. دختران ایران در ادامه به این موفقیت بزرگ قانع نشدند و با شکست‌دادن تیم قدرتمند کره‌جنوبی مدال برنز خودشان را قطعی کردند. تیم دختران ایران برای خوشرنگ‌کردن مدالش با تیم‌های چین‌تایپه و ژاپن رقابت خواهد کرد.
    کاوه صدقی: ملی‌پوشان ایران شگفت‌انگیز هستند
کاوه صدقی، سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی ایران درباره عملکرد شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «‌ملی‌پوشان ایران نتیجه‎ای باور‌نکردنی را رقم زدند که هنوز هم باور‌کردن آن برای همه سخت است. با این نتایج مدال هر دو تیم ایران قطعی شده ‌و از این پس بچه‌ها برای خوشرنگ‌تر‌شدن رنگ مدالشان تلاش خواهند کرد. می‌دانیم از این به بعد کار سختی در پیش داریم ولی این را قول می‌دهم که چیزی کم نگذاریم و برای بهترین‌ها بجنگیم. به‌نظرم تا به اینجای کار تیم‎های اینلاین هاکی ایران کارهای غیرممکن زیادی را ممکن کرده‎اند. مهم‌ترین موضوع برای ما این است که هر دو تیم با تمام وجود در میدان مسابقه تلاش می‎کنند و بیشتر از آن‌چیزی که هستند، مایه می‌گذارند. بچه‎ها در مسابقات قهرمانی آسیا در یک نبرد نابرابر و فراتر از توانشان در حال تلاش برای ارائه بهترین عملکردشان هستند.» صدقی درباره بردهای تاریخی بانوان در این مسابقات گفت: «تیم ملی دختران ایران دست به‌کار بزرگی زد. بچه‎ها در گام نخست رقیب سنتی و همیشگی خود یعنی چین را با ارائه یک بازی برتر 4بر یک شکست داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پیش‎تر و در تمامی بازی‎ها دختران کشورمان مقابل چین بازی را واگذار کرده بودند. تیم ملی دختران ایران 2بازی دیگر پیش رو دارد؛ 2تیمی که فراتر از سطح آسیا و در جهان مدعی هستند و کار بسیار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. پس از نزدیک به 2دهه همراهی تیم‎های ملی اینلاین هاکی ایران ‌قاطعانه می‎گویم، این تیم‎ شگفت‎انگیز‎ترین تیم ایران است.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید