• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 21 شهریور 1397
کد مطلب : 30233
+
-

تمرین برای بازی سرنوشت‌ساز

تمرین برای بازی سرنوشت‌ساز

پرسپولیس امروز در هفته ششم لیگ برتر به مصاف نساجی خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی که این فصل را با محرومیت از نقل‌و‌انتقالات لیگ ‌آغاز کردند، در 2هفته ابتدایی صاحب 2پیروزی شدند اما در 3هفته متوالی نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و با 3تساوی به‌کار خود پایان دادند. البته باتوجه به نتایج هفته ششم، پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی در این بازی دوباره به رده دوم جدول صعود کند و از طرفی اختلاف خود را با پدیده صدرنشین کم کند.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی تیم خود را برابر نساجی به میدان خواهد فرستاد که باید چند روز دیگر در حساس‌ترین دیدار خود در این فصل به مصاف الدوحیل برود و با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت، باید حتما سرخپوشان برای صعود به مرحله بعد این تیم را شکست دهد. این در حالی است که با توجه به حضور بیرانوند در تیم ملی ایران و رسن در تیم ملی عراق، برانکو ترجیح داده تا در این بازی به این دوبازیکن استراحت بدهد تا آنها را برای دیدار برابر الدوحیل کاملا آماده داشته باشد.
به همین دلیل برای این بازی از رادو درون دروازه استفاده خواهد کرد و سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در کنار محمد‌ انصاری و حسین ماهینی خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.
برانکو قصد دارد برای این بازی سیستم بازی را به‌خاطر دیدار برابر الدوحیل تغییر دهد. سرمربی سرخپوشان در خط هافبک قصد دارد هافبک‌های تیم را با آرایش لوزی به زمین بفرستد و از احمد نوراللهی و کامیابی‌نیا در ترکیب استفاده کند. این دو بازیکن در کنار عالیشاه و سیامک نعمتی بازی خواهند کرد و در خط حمله هم منشا و علیپور به‌کار گرفته خواهند شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید