• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 20 شهریور 1397
کد مطلب : 30094
+
-

قلعه‌نویی: شهرداری ماهشهر را دست‌کم نمی‌گیریم

نوید دانازاده|‌اصفهان- خبرنگار:

سپاهان در روز جمعه در شرایطی به دیدار شهرداری ماهشهر می‌رود که امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم باید به فکر محک زدن بازیکنانش در یک بازی نه چندان جدی باشد. البته سرمربی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار همشهری بر روی این مسئله تاکید می‌کند که بازی در مقابل شهرداری آنچنان هم ساده نیست و سپاهان با تمام قوا به دیدار تیم حریف خواهد رفت. گفت و گوی ما را با این مربی در ادامه می خوانید.

   هواداران سپاهان می توانند از حالا در انتظار برد پر گل تیمشان باشند؟ 

اگر این مسئله را تایید کنم به تجربه خودم شک خواهم کرد، چون قبل از این هم بارها با تیم‌های مختلف در برابر تیم‌های گمنام و ناشناخته قرار گرفته‌ام که با انگیزه‌ بسیار زیادی بازی کرده‌اند و حتی در مقاطعی تاریخ‌ساز هم شده‌اند. شهرداری ماهشهر هم در لیگ دسته اول بازی می‌کند و از لحاظ شخصیتی تیم کوچکی نیست و به بازیکنان هم گوشزد کرده‌ام که حواسشان بسیار جمع باشد.

 پس با این شرایط سپاهان با ترکیب اصلی به میدان می‌رود، درست است؟ 

هنوز نفراتی را که در این بازی به میدان می‌روند مشخص نکرده ایم، اما بدون شک براساس سیستم حریف که به دنبال انجام یک بازی دفاعی است سعی می‌کنیم بازیکنانی را در ترکیب قرار دهیم که برای انجام بازی در این شرایط توانایی بیشتری داشته باشند.

  تیم شما در لیگ هم وضعیت تقریبا خوبی دارد اما در جام حذفی چه عملکردی را پیش‌بینی می‌کنید؟ 

در این مسابقات شکست در مرحله یک شانزدهم و باخت در فینال هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد، چون به نایب قهرمان هیچ چیزی تعلق نمی‌گیرد و اگر قرار به شرکت در مسابقات است، باید فقط و فقط به فکر قهرمانی باشیم. سپاهان چند سالی است که از لیگ قهرمانان آسیا دور بوده و باید هر چه زودتر بتوانیم سهمیه این مسابقات را کسب کنیم و چه بهتر که این مسئله با قهرمانی در جام حذفی بدست بیاید.

  سپاهان در جریان مسابقات لیگ هنوز در نقش جهان به پیروزی نرسیده است، آیا در بازی این هفته طلسم شکسته می‌شود؟ 

در جام حذفی تساوی معنایی ندارد ولی این مسئله را هم باید بگویم که کیفیت چمن نقش جهان در مسابقات قبلی و مشکلات داوری دو عاملی بود که شانس برد را از تیم ما گرفت. اما با خنک‌تر شدن هوا شرایط چمن وضعیت بهتری دارد و بدون شک هواداران سپاهان یک بازی زیبا از تیم خودشان خواهند دید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید