• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 17 شهریور 1397
کد مطلب : 29679
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2JDN
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

  تقدیر و تکریم عملی از بازنشستگان

سلام. وقت به‌خیر. از سال86 روز 25ذیحجه به‌عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده که اقدام مناسب و ارزشمندی است. اما‌ ای‌کاش مسئولان فقط به نامگذاری روز بازنشستگان اکتفا نمی‌کردند و با رسیدگی به مشکلات آنها به‌صورت عملی، از این قشر ارزشمند تقدیر و تکریم به‌عمل می‌آوردند. باور کنید در این شرایط، بازنشستگان بیشترین آسیب روحی و روانی را تحمل می‌کنند. برای استمرار دوام و بقای نهاد خانواده‌ها مسئولان به فکر بازنشستگان باشند.
2436...0912

  گلایه از خودروسازی سایپا

سلام. چهارشنبه‌گذشته هنوز دقایقی از طرح پیش‌فروش سایپا که صرفا به‌صورت اینترنتی بود، نگذشته بود که سایت اعلام کرد سقف فروش مرحله‌ای بخشی از محصولات سایپا به اتمام رسیده است! آیا وقت آن نرسیده تا مسئولان در دولت و مجلس به اوضاع نابسامان شرکت‌های خودرو‌سازی‌ سروسامانی بدهند؟
نظمی از تهران

  درخواست از شهرداری منطقه5

با سلام. مدت‌هاست اطراف بوستان کیهان در راستای بلوار آیت‌الله کاشانی بین کوی کیهان و سازمان آب در منطقه5، خودروهای باربری که تعداد آنها بعضا تا 40خودرو می‌رسد، به‌صورت شبانه‌روزی با پارک‌کردن در جلوی درب پارک و اطراف این بوستان، آسایش و آرامش را از خانواده‌هایی که به همراه فرزندان به پارک مراجعه می‌کنند، گرفته‌اند. از طرفی برخی ‌رانندگان با استعمال و فروش مواد‌مخدر در انظار شهروندان منظره ناخوشایندی را در این محدوده ایجاد کرده‌اند. سؤال این است که اطراف این پارک چرا باید محل استراحت رانندگانی باشد که به‌دنبال مکان امنی برای استعمال و فروش مواد‌مخدر هستند؟ از شهرداری منطقه5 درخواست رسیدگی داریم.
دکتر مرصعی، از ساکنان محل

  رضایت خدا و مردم

سلام. تقریبا هر شب مسئولان و کارشناسان با حضور در تلویزیون و تریبون‌های دیگر از مبارزه با گرانفروشی، برخورد با مفسدان در آینده‌ای نزدیک، مجازات محتکران و...‌ سخن می‌گویند! واقعیت این است که اگر مسئولان واقعا از منافع شخصی خودشان چشم‌پوشی کرده و قدری هم به فکر مشکلات مردم باشند، هم خدا از آنها راضی می‌شود و هم مردم از آنها حمایت خواهند کرد.
0094...0938

  تشویق جوانان تحصیلکرده

سلام. با اینکه تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در بین دانشگاه‌های کشور مقام اول را کسب کرده، اما در صفحه استانی روزنامه همشهری که در کرج منتشر می‌شود، هفته گذشته به این موضوع پرداخته نشده است. آیا بهتر نیست برای تشویق جوانان تحصیلکرده گزارشی هم از قهرمانی این جوانان نوشته شود؟
گنجی از استان البرز

  بی‌توجهی به موضوع تعلیم و تربیت

با سلام و خسته نباشید. با اینکه سیاست‌های کلی ایجاد تحول نظام آموزش و پرورش کشور از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اما متأسفانه شاهد بی‌توجهی مسئولان ذیربط در این خصوص هستیم. یکی از مهم‌ترین ابزار این تحول حمایت همه‌جانبه از معلمان است. باید بپذیریم آینده نظام در گرو توجه به آموزش و پرورش به‌عنوان مهم‌ترین نهاد به‌منظور پیشرفت و توسعه پایدار کشور در ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواهد بود. لذا بی‌توجهی به مشکلات معیشتی قشر معلمان افت شدید کیفیت نظام تعلیم و تربیت را نیز به‌دنبال دارد.
1524...0938

  استفاده از شیرهای اهرمی

یکی از راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب در حمام و آشپزخانه که بیشترین مصرف را دارد، استفاده از شیرهای اهرمی است که با یک حرکت راحت باز و بسته می‌شود. البته ‌ای‌کاش مسئولان در وزارت نیرو و سازمان آب با توجه به گرانی شیرآلات این وسیله را با قیمت کم در اختیار مردم قرار می‌دادند.
طاهری ییلاقی از تهران

@  درخواست از وزارت مسکن و شهرسازی استان البرز

با سلام. مدت ۸سال است که حدود ۴۰۰نفر برای دریافت واحد در تعاونی مهر ۲۹شهرک ابریشم ثبت‌نام کرده‌ایم. با اینکه کلیه هزینه‌های درخواستی تعاونی را مرحله به مرحله پرداخت کرده‌ایم، اما حالا که واحدها آماده واگذاری شده است، وزارت مسکن و شهرسازی استان البرز از واگذاری واحدها به متقاضیان خودداری می‌کند. وقتی پیگیری کردیم مشخص شده چون بین خودشان با پیمانکار اختلاف وجود دارد، واحدها را واگذار نمی‌کنند! لطفا صدای ما را هم به گوش مسئولان در مسکن و شهرسازی استان البرز برسانید. مردم چه گناهی کرده‌اند که باید قربانی اختلافات بین دستگاه‌ها باشند. این درحالی است که اکثر متقاضیان از بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند و به امید خانه‌دار‌شدن سال‌هاست با هزاران بدبختی مبالغ درخواستی را تهیه کرده‌اند. لطفا منعکس کنید.
7010...0901

این خبر را به اشتراک بگذارید