• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 11 دی 1396
کد مطلب : 2915
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

   اعتماد بیشتر به مردم

با سلام. این روزها آنچه ما به آن به‌شدت نیاز داریم، اتخاذ سیاست‌ها با داشتن انعطاف لازم در میدان اندیشه و عمل است.

اگر هوشیاری کافی‌ نداشته باشیم ممکن است ناخواسته در زمین دشمن بازی کنیم. همه تلاش ما باید در وهله اول، همراهی و هماهنگی داخلی‌ بین ملت، با هر درجه پایبندی به سیاست‌ها و اهداف کشور باشد. لازمه آن هم بالا بردن سعه صدر در بین مسئولان، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، انتقادپذیری و از همه مهم‌تر اعتماد بیشتر به مردم و جوانان، حتی آنها که کاملا با ما همراه نیستند، است.

2436...0912

 

   نصب دیوار صوتی

با سلام و تشکر از اینکه مشکلات مردم را در این ستون منتشر می‌کنید. در روزنامه مورخه 6دی ماه، صفحه 3خبرهای کوتاه، مطلبی به نقل از خانم الهام کریمی در رابطه با آلودگی شدید صوتی در اتوبان افسریه منتشر کرده بودید که ایشان تأکید کرده بودند ایستگاه سنجش صوتی میدان بسیج در منطقه 15به سمت بزرگراه افسریه قرمزرنگ بوده و این بزرگراه از نظر آلودگی صوتی شرایط بدی دارد. از شهرداری منطقه 15درخواست می‌کنیم با نصب دیوار صوتی در این‌باره اقدامی بکنند.

5472...0917

 

   بلاتکلیفی سهامداران

سلام. ممنون ازشما بابت انعکاس پیام‌ها. مدتی است بانک شهر تکلیف سهامداران آن بانک را به‌صورت شفاف مشخص نمی‌کند. قیمت سهم که همیشه روند نزولی دارد، از طرفی سود سهام سال‌های 94و95هم بلاتکلیف مانده است. بهتراست مسئولان بانک شهر خبرهای سایت این بانک را مانند قبل به روز کنند.

5582...0939

 

   تدابیر کوتاه‌مدت اقتصادی

باسلام. در شرایطی که وضعیت اقتصادی به‌گونه‌ای است که کارد به استخوان مردم رسیده، سخن از حذف یارانه‌ها و افزایش نرخ سوخت، نمک پاشیدن بر زخم است. امیدواریم مسئولان با تدابیر کوتاه‌مدت اقتصادی نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام کنند.

1713...0915

 

   همسان‌سازی‌ حقوق‌ها

با سلام و خسته نباشید. ما بازنشسته‌های تأمین اجتماعی از ‌اجرای همسان‌سازی‌ حقوق‌ها ناامید شده‌ایم. حالا هم که قراره سقف حقوق مشمولان یارانه از 3میلیون تومان به یک میلیون تومان کاهش پیدا کند. یکباره به بازنشسته‌ها بگویند به شما یارانه نمی‌دهیم.

یک مستمری‌بگیر

 

   تبلیغات غیرمجاز

همکاری سازمان غذا و دارو با ناجا در زمینه مبارزه با تبلیغات غیرمجاز اینترنتی اقدامی در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی شهروندان است. امیدواریم مسئولان ذیربط در این‌باره نیز نظارت دقیقی داشته باشند.

محمدی از تهران

 

   حاکم شدن عدالت در جامعه

سلام بر دوستان روزنامه همشهری. لطف کنید بنویسید اگر مسئولان، عدالت را در جامعه حاکم کنند تمام مشکلات حل خواهد شد. خداوکیلی اختلاف طبقاتی در هیچ کجای دنیا اینگونه که در کشور ماست، نیست. مثلا چرا باید میزان درآمد یک نفر ماهانه 5میلیون تومان و دیگری یک میلیون تومان باشد؟ باور کنید مردم صاحب انقلاب هستند و خونبهای رسیدن به عدالت و برابری را داده‌اند، اما تحمل تبعیض و بی‌عدالتی و این همه گرانی را ندارند. لطفا چاپ کنید.

2345...0919

 

   مسئولان شهری چاره‌جویی کنند

با سلام. ترافیک تهران دیگر غیرقابل تحمل شده است. اگر می‌شود یک‌بار از شهردار تهران و مسئولان ذیربط بپرسید چه راهکاری در این زمینه دارند؟ چرا حداقل ساعت‌های کاری را به‌گونه‌ای تنظیم نمی‌کنند که ازدحام جمعیت یک‌باره به‌وجود نیاید؛ مثلا ادارات دولتی 8صبح، بانک‌ها 8و نیم، مدارس 7و نیم و... باشد اینکه چرا حمل‌ونقل عمومی یک‌بار برای همیشه تقویت نمی‌شود، چرا خطوط بی‌آر‌تی و مترو اینقدر شلوغ است و فاصله بین حرکت آنها وجود دارد، معضلاتی هستند که مسئولان شهری باید برایشان چاره‌جویی کنند.

مرآتی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید