• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 11 شهریور 1397
کد مطلب : 29015
+
-

آغاز مرحله جدید طرح تنظیم بازار گوشت در سازمان مدیریت میادین

میادین
آغاز مرحله جدید طرح تنظیم بازار گوشت در سازمان مدیریت میادین

همزمان با آغاز مرحله جدید طرح تنظیم بازار گوشت، نرخ انواع گوشت گوسفند و گوساله در میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، عبدالحسین رحیمی با اعلام اینکه این سازمان علاوه بر کنترل قیمت میوه و تره بار در تنظیم نرخ انواع گوشت نیز نقش انکارناپذیری دارد، گفت: غرفه‌های دارای مجوز در میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین، علاوه بر عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی، نسبت به عرضه گوشت گوسفند و گوساله منجمد وارداتی نیز اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اعلام اینکه نرخ گوشت گرم گوسفندی وارداتی براساس دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و در قالب طرح تنظیم بازار تعیین شده است، تأکید کرد: قیمت گوشت گوسفند و گوساله منجمد وارداتی نیز براساس دستورالعمل وزارت جهادکشاورزی تنظیم و به میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین ابلاغ شده است.  او با اشاره به بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی وارداتی در محل، خاطرنشان کرد: گوشت منجمد وارداتی نیز می‌بایست به‌صورت بسته‌بندی نایلونی و شفاف عرضه شده و دارای برچسب مشخصات، شامل نام محصول، شماره مجوز دامپزشکی، شرایط نگهداری، تاریخ تولید و انقضا و نام و نشانی مرکز بسته‌بندی‌کننده باشد.

معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز در این خصوص تأکید کرد: محصولات مذکور صرفاً در قطعات و اوزان کوچک و متناسب با مصرف خانوار (حداکثر 3کیلوگرم) مجاز به ارائه از سوی عرضه‌کنندگان است.
حسین اعرابی با اعلام اینکه ارائه محصولات فوق صرفاً منوط به رعایت کلیه موازین و دستورالعمل‌های کمی، کیفی و بهداشتی از سوی عرضه‌کنندگان است، گفت: مسئولیت حسن اجرای این امر بر عهده مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین است.

این خبر را به اشتراک بگذارید