• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 شهریور 1397
کد مطلب : 28991
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

  تکذیب  تغییرات در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

مصطفی معین، محسن صفایی‌فراهانی و عبدالله نوری اخبار منتشر‌شده درباره پیوستن‌شان به شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را رد کردند. صفایی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی از چنین موضوعی ابراز بی‌اطلاعی کرد و دفتر عبدالله نوری نیز در کانال اطلاع‌رسانی تلگرامی نوشت: «ایشان تصمیمی جهت حضور در شورای مذکور ندارند.» مصطفی معین، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز حضور خود در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را رد کرد و به ایرنا گفت: در جریان چنین دعوتی نیستم.

  نقل قول بعیدی‌نژاد از خبرنگار یواس‌ای‌تودی

حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگلیس در توییت روز گذشته خود نوشت: خبرنگار USA TODAY از تهران گزارش می‌دهد که این باید برای مردم آمریکا و غرب عجیب باشد که بدانند یهودیان در ایران با کمال امنیت و احترام زندگی می‌کنند و خود را نیز عمیقا ایرانی می‌دانند.

  درس اصولگرایان از دی‌ماه96

حسین ‌الله کرم، دبیر شورای هماهنگی حزب‌الله، درباره نقش اصولگرایان در اعتراضات خیابانی دی‌ماه سال96 به خبرآنلاین گفت: شاید بخش‌هایی از جریان اصولگرا دست به این کار می‌زدند یا آنکه تلاش می‌کردند این وضعیت را مورد بهره‌برداری قرار دهند اما بلافاصله در همان دی‌ماه سال96 متوجه شدند که این حرکت‌های خیابانی به‌طور دو لبه عمل می‌کند. به‌نظرم می‌آید که آنها این رویکرد را رها کردند.

  اصلاح‌طلبان و نسل سرخورده

علی شکوری‌راد ، دبیرکل حزب اتحاد ملت به سایت جماران گفت: برخی به هر دلیل از این نظام ناامید شده‌اند و احساس می‌کنند که دیگر اصلاح‌پذیر نیست و با این دریافت که از مجموعه حرکت‌ها و برنامه‌های اصلاح‌طلبان نتیجه‌ای حاصل نشده، به براندازان روی خوش نشان داده‌اند یا به آن دل‌بسته‌اند. لاجرم ‎براندازان که چند طیف هستند، باید یک دوره‌ای خود و راه‌حل‌هایشان را عرضه کنند، تا این بخش از مردم ببینند که در سراب آنها، آبی پیدا نمی شود و دستاوردی وجود ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید