• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 7 شهریور 1397
کد مطلب : 28739
+
-

صدای استان‌ها

   مشکلات نوبت‌دهی در بیمارستان

سیستم نوبت‌دهی بیمارستان توحید شهر سنندج مشکلاتی دارد. بیمارانی که می‌خواهند به این بیمارستان مراجعه کنند، باید چند روز برای دریافت نوبت معطل شوند. مسئولان استان لطفا به این موضوع رسیدگی کنند. 
کریمی از کردستان 

   کمبود سالن تئاتر در زنجان 

هنرمندان زنجانی که در حوزه تئاتر فعالیت می‌کنند با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند. یکی از این مشکلات کمبود سالن‌های تئاتر است. اغلب برای تمرین و اجرا ناچار می‌شویم سراغ سالن‌هایی برویم که استاندارد نیستند و برای اجرای تئاتر ساخته نشده‌اند. 
صابری از زنجان 

   ترافیک در مرکز شهر همدان 

خیابان‌های مرکزی شهر همدان همیشه با ترافیک زیادی مواجهند که موجب بروز مشکلات بسیاری شده است. مسئولان می‌توانند با در نظر گرفتن محدودیت‌هایی در رفت‌وآمد این ترافیک را کنترل کنند. 
مقدم از همدان 
 
   خاموشی کوی مندلی 

کوی مندلی اهواز روشنایی کافی ندارد و تردد را در ساعت‌های شب بسیار سخت کرده است. از سوی دیگر خیابان‌ها آسفالت مناسب هم ندارند. شهرداری چرا فکری به حال مشکلات این کوی نمی‌کند؟
یک شهروند از خوزستان 

   زیباسازی بروجرد 

در خبرها آمده که بروجرد قرار است شهر جهانی ورشو شود. اتفاق خوبی است، اما کاش مسئولان پیش از نهایی شدن پرونده ثبت به فکر زیباسازی و ساماندهی شهر هم باشند. به هر حال ثبت جهانی می‌تواند آمار ورود گردشگران را به بروجرد افزایش دهد. باید از همین امروز به فکر آبروی شهر بود. 
علیزاده از لرستان 

   میدان بلاتکلیف اردبیل 

از 30 سال پیش که میدان خلبان شهید جدی (ایثار) در اردبیل ایجاد شد، هنوز بهسازی اطراف آن تکمیل نشده است. حتی برای ساماندهی اطراف میدان حفاری‌هایی هم صورت گرفته است که همین طور نیمه‌کاره و بلاتکلیف مانده. 
صفری از اردبیل

  پایانه زاینده‌رود

پایانه زاینده‌رود و کاوه اگر از مرکز شهر و ترافیک جدا شود و به خارج از شهر برود، بسیار به رفع ترافیک شهر کمک می‌کند. آلودگی هوایی که این دو پایانه ایجاد می‌کنند و ترافیک شدیدی که باعث آن شده‌اند بسیار اسفناک است.
علی همایی از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید