• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 3 شهریور 1397
کد مطلب : 27957
+
-

کاوه رکوردشکن، صید قهرمان بلژیک

رضایی: این انتقال یک قدم بزرگ برای آینده من است

کاوه رضایی، ستاره ایرانی شارلروا با عقد قراردادی 4ساله به تیم قهرمان ژوپیرلیگ بلژیک پیوست. کاوه رضایی که یک‌سال قبل از استقلال تهران به شارلروا رفت، در این تیم بلژیکی عملکرد درخشانی داشت و سومین گلزن برتر فصل قبل ژوپیرلیگ شد. او 3روز پیش قراردادی رسمی با باشگاه کلوب بروژ، قهرمان فصل گذشته بلژیک امضا کرد تا مسیر پیشرفت را زودتر از حد تصور طی کند. این مهاجم ۲۶ساله فصل قبل در بازی‌های ژوپیرلیگ و مرحله نهایی پلی‌آف مجموعا ۳۹بازی برای شارلروا انجام داد که موفق به زدن ۱۶گل و ارسال ۶ پاس‌گل شد. او در 4مسابقه فصل جدید ژوپیرلیگ هم توانسته 3گل به ثمر برساند و بهترین بازیکن تیمش باشد. ولی با توجه به پیشنهاد باشگاه کلوب بروژ، مهدی بیات مالک ایرانی شارلروا تصمیم به فروش کاوه گرفت.
بیات که از عملکرد کاوه رضایی رضایت کامل داشت و رابطه خوبی با او برقرار کرده بود، با انتقال این ستاره ایرانی به کلوب بروژ سودی ۵میلیون یورویی به‌دست آورد که این رقم رکورد نقل‌وانتقال باشگاه شارلروا را شکست. علاوه بر رقم توافق‌شده بین باشگاه‌های کلوب بروژ و شارلروا، کاوه رضایی در کلوب بروژ ۱۰۰هزار دلار دریافت خواهد کرد. مهاجم ایرانی بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز تست‌های پزشکی، قراردادی به‌مدت 4فصل به امضا رسانده است.
نکته مهم در انتقال کاوه رضایی به کلوب بروژ، حضور قطعی این مهاجم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که او را به تنها بازیکن ایرانی تبدیل می‌کند که امسال در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. البته اگر دیناموزاگرب کرواسی هم از مرحله پلی‌آف صعود کند، صادق محرمی نیز به این مهم دست پیدا می‌کند.
  ناراحتی سرمربی شارلروا
فروش کاوه به تیم بروژ اما ناراحتی سرمربی تیم شارلروا را به‌دنبال داشته است. فلیس مازو می‌گوید: «من برای موفقیت در بازی‌های پیش‌رو، روی کاوه رضایی حساب باز کرده بودم و اصلا تصور نمی‌کردم او تیم را ترک کند.» بیات هم با درک ناراحتی‌های سرمربی تیم می‌گوید: «کاوه رضایی مهاجم خوبی است و در تیم بروژ هم خوب بازی خواهد کرد و گل خواهد زد. من هم جای سرمربی تیم بودم ناراحت می‌شدم اما این انتقال باید انجام می‌شد. هم به‌خاطر کاوه رضایی و هم به‌خاطر باشگاه.»
  رضایی: بروژ باشگاه بزرگی است
کاوه رضایی پس از انتقالش از شارلروا به کلوب بروژ می‌گوید: «از اینکه قرار است در باشگاه بزرگ کلوب بروژ باشم، بسیار خوشحال هستم و می‌دانم این تیم نه‌تنها در بلژیک، بلکه در اروپا هم باشگاه بزرگی محسوب می‌شود. این انتقال یک قدم بزرگ برای آینده من به‌عنوان یک فوتبالیست است. من همیشه در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنم و می‌جنگم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم و گلزنی داشته باشم.» رضایی تاکید می‌کند: «می‌خواهم به تیم و بازیکنان کلوب بروژ کمک کنم تا به موفقیت برسیم؛ حضور در تیم قهرمان ژوپیرلیگ اهمیت زیادی دارد و دیگر هدفم بازی کردن برای کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپاست.»
 رضایی شماره۱۰ را بر تن می‌کند 
باشگاه کلوب بروژ پیراهن شماره۱۰ این تیم را به خرید جدید و ستاره ایرانی خود داد. مسئولان باشگاه کلوب بروژ پس از عقد قرارداد با کاوه رضایی، پیراهن شماره۱۰ این تیم را نیز به او اختصاص دادند؛ لباسی که فصل گذشته در اختیار عبدالله دیابی، مهاجم اهل مالی بود که در ۳۴بازی ۱۵گل برای این تیم به‌ثمر رساند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید