• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 3 شهریور 1397
کد مطلب : 27946
+
-

به من اعتماد کنید

پاسخ صریح برانکو به انتقادات

به من اعتماد کنید

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر در آبادان به مصاف نفت این شهر رفت و درنهایت با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. برانکو در شرایطی برابر حریف آبادانی بازیکنان خود را به زمین فرستاد که باید روز سه‌شنبه در دیدار رفت برابر الدوحیل به میدان رود. با وجود کسب 2تساوی در 2دیدار قبلی سرخپوشان، احتمال می‌رفت برانکو دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود بزند و ترکیبی هجومی را به زمین بفرستد. اما سرمربی سرخپوشان باز هم بی‌اعتنا به انتقادات روزهای گذشته بدون دست زدن به ترکیب و حتی سیستم خود تیمش را برابر نفت بازی داد و درنهایت باز هم به تساوی رسید. بعد از تساوی پرسپولیس در برابر نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی، خیلی‌ها به نوع سیستم برانکو انتقاد کردند. منتقدان برانکو معتقدند پرسپولیس با وجود محرومیت از نقل‌وانتقالات و رفتن چند بازیکن تاثیرگذار، در بازی مقابل فولاد، نشان داد که به‎خوبی می‌تواند همچنان برای هر حریفی خطرناک باشد. اما استفاده برانکو از دو هافبک دفاعی، شکل محتاطانه‌ای به بازی سرخپوشان می‌دهد و به این ترتیب پرسپولیس دیگر آنچنان زهردار نیست.

نکته مهم اینجاست که برانکو در طول 3سال حضور خود در ایران نشان داده اصلا توجهی به دیدگاه‌های سایرین ندارد و کاری که از نظر خودش درست است، انجام می‌دهد. اما در بازی روز پنجشنبه سرخپوشان برابر نفت آبادان این انتقادات حتی به رختکن تیم هم رسید و بازیکنان پرسپولیس از محتاط بودن سرمربی خود کمی ناراحت بودند. شنیده‌ها از رختکن تیم حاکی از این است که چند بازیکن پرسپولیس در صحبت‌هایی عنوان کرده‌اند اگر پرسپولیس با این شرایط بازی کند در ادامه فصل به مشکل برخواهد خورد. صحبت‌های این بازیکنان گویا به گوش برانکو هم رسیده است.

سرمربی سرخپوشان که به‌خوبی می‌داند روز سه‌شنبه دیدار بسیار سختی برابر الدوحیل خواهد داشت در پایان بازی به بازیکنان خود گفت: «ما در دو سال گذشته توانستیم قهرمان لیگ شویم و این نشان می‌دهد که هر کاری از شما برمی‌آید. من مطمئن هستم که تیم امسال هم مدعی اول قهرمانی خواهد بود. من فقط می‌خواهم به من اعتماد کنید و کاری را که من از شما می‌خواهم به‌خوبی انجام دهید. مطمئن باشید که من می‌دانم چه می‌کنم. من بهترین‌ها را برای تیم و هواداران پرسپولیس می‌خواهم و مطمئن هستم که به آن دست خواهیم یافت.»

البته سرمربی پرسپولیس می‌داند که در این فصل مانند دو فصل گذشته قهرمانی به‌آسانی نیست و به‎همین دلیل تا نیم‌فصل که بتواند با آمدن خریدهای جدید، تیم را تقویت کند نباید امتیازات زیادی از دست دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید