• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 مرداد 1397
کد مطلب : 27823
+
-

دوئل مرگبار قلیان‌فروش‌ها در پارک


اختلاف قدیمی 2 فروشنده قلیان در پارک به درگیری هولناکی منجر شد و جان جوانی را گرفت. به گزارش همشهری‌، نیمه‌شب بیستم مرداد‌ماه امسال پسر 21ساله‌ای که در جریان درگیری در پارکی در شهرک ولیعصر به‌شدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شد. او به‌دلیل اصابت ضربه چاقو دچار خونریزی شدیدی شده بود. با وجود این، پزشکان تلاش کردند او را از مرگ نجات دهند. پسر جوان 2شبانه‌روز با مرگ دست و پنجه نرم کرد اما سرانجام تسلیم مرگ شد. با مرگ پسر جوان، تحقیقات برای دستگیری عامل قتل او آغاز شد. شواهد نشان می‌داد متهم اصلی جوانی است که جلوی پارک بساط می‌کرد و قلیان می‌فروخت.

با به‌دست آمدن مشخصات متهم به قتل که 31سال دارد، مأموران وی را بازداشت کردند و او روز گذشته برای انجام بازجویی‌های تخصصی به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی ضمن اعتراف به قتل پسر جوان گفت: مدت‌ها‌ست که جلوی پارک بساط فروش قلیان دارم، یک شاگرد هم دارم. اوایل قلیان اجاره می‌دادم اما این اواخر تصمیم گرفتم قلیان‌ها را بفروشم و با پولی که پس‌انداز کرده بودم، ماشین بخرم و مسافرکشی کنم. به‌جز من جوان دیگری هم در کار فروش و اجاره قلیان بود و چون رقیب بودیم گاهی با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کردیم.

وی ادامه داد: شب حادثه من و رقیبم با یکدیگر بحث‌مان شد اما همه‌‌چیز به خیر گذشت و من و شاگردم پارک را ترک کردیم. ساعت از 12شب گذشته بود که شاگردم آمد و گفت رقیب‌مان و چند‌نفر از دوستانش با او درگیر شده‌اند. من هم که مشروبات الکلی مصرف کرده بودم، برای حمایت از او به پارک رفتم. رقیب کاری‌ام و دوستانش به سوی‌مان حمله کردند. حتی یکی از دوستان او من را مجروح کرد و من هم با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم  و فرار کردم. براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید