• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 مرداد 1397
کد مطلب : 27815
+
-

دام سیاه آقای مشاور برای زن جوان

پلیس آگاهی
دام سیاه آقای مشاور برای زن جوان


مردی که به بهانه مشاوره درسی، زن جوانی را فریب داده و وی را قربانی نقشه‌ سیاهش کرده بود دستگیر شد.

به گزارش همشهری، زنی جوان یازدهم مردادماه به کلانتری102 پاسداران رفت و مدعی شد مردی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وی در تشریح ماجرا گفت: از حدود 6ماه پیش و از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با مردی به اسم همایون آشنا شدم. او مدعی بود مشاور تحصیلی است و در این مدت از او مشاوره درسی می‌گرفتم تا اینکه چند روز پیش پیامی برای من فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره‌ای که انجام داده بود از من درخواست حق مشاوره کرد. من هم قبول کردم و از او خواستم شماره کارت عابربانکش را بدهد اما وی خواهش کرد که مبلغ مورد نظر را تبدیل به ارز کنم و برایش ببرم. او می‌گفت که قصد سفر خارجی دارد و به همین دلیل به ارز نیاز دارد.

شاکی ادامه داد: همایون نشانی محل سکونتش را داد و من راهی آنجا شدم. خانه‌اش در مجتمعی حوالی سیدخندان بود. وقتی به مقابل خانه‌اش رسیدم و ارز را تحویل دادم، او شروع به حرف زدن کرد و چون می‌دانست به کلاه و شکلات علاقه دارم، گفت کلکسیونی از کلاه و شکلات دارد و مرا به خانه‌اش دعوت کرد که کلکسیونش را ببینم. من هم وارد شدم اما او ناگهان در را بست و با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با شکایت این زن پرونده به اداره16 پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و در حالی‌که پزشکی قانونی هم ادعای زن جوان را تأیید کرده بود، مأموران برای دستگیری همایون وارد عمل شدند.

کارآگاهان راهی خانه همایون در خیابان خواجه‌عبدالله شدند اما او خانه‌اش را ترک کرده و گریخته بود. تحقیقات برای دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه مشخص شد مرد 35ساله در خانه‌ای در خیابان پاسداران مخفی شده است. کارآگاهان راهی مخفیگاه او شدند و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند. سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: متهم در تحقیقات انجام‌شده به آزار و اذیت شاکی اعتراف کرد و پس از صدور قرار قانونی راهی زندان شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید