• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 29 مرداد 1397
کد مطلب : 27625
+
-

تکاپوی مدیریت شهری برای روان سازی ترافیک شهر

توانمند‌سازی مناطق حاشیه نشین خرم آباد یکی از اولویت‌های کاری شورا به حساب می‌آید


محمد حافظی| خرم آباد- خبرنگار:


رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به معضل ترافیک این شهر گفت: خرم آباد به دلیل ساختار خطی و طولی که دارد با معضل ترافیک مواجه شده است که برای حل این معضل بیش از 9 میلیارد تومان برای ساخت 2 پل تخصیص یافته است.
به گزارش همشهری،«ولی الله رستمی نژاد» افزود:  پروژه‌های شهری بزرگ از جمله بوستان شاپوری، آبشار طلایی و پروژه سراسری آسفالت خرم آباد در حال حاضر فعال هستند.
وی ادامه داد: طرح‌های پیاده‌رو‌سازی و مناسب‌سازی از دیگر پروژه‌های فعال در شهر خرم‌آباد است که اکنون پروژه پیاده‌رو‌سازی در مناطقی چون میدان امام خمینی (ره) تا میدان امام حسین (ع) (شقایق)، مطهری و پشت بازار در حال اجراست.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد همچنین  برج‌های دوقلو و زیرگذر بهارستان را  از جمله پروژه‌های نیمه تمام مرکز استان عنوان کرد و ادامه داد: برای جلوگیری از تبدیل این موضوع به مشکلات شهری برای شهر و شهروندان باید این طرح ها زودتر به نتیجه برسند. 
رستمی نژاد بیان کرد: همچنین پروژه پیاده‌رو‌سازی و مناسب‌سازی خیابان انقلاب تا میدان ۲۲ بهمن در دست مطالعه است که با اتمام آن پروژه وارد فاز اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای شهر خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به تلاش به‌منظور ثبات مدیریت شهری برای توسعه شهر تاکید کرد و گفت: تلاش بر این است تا در این دوره از شورای شهر با ثبات مدیریت شهری بتوانیم از رکود و بلاتکلیفی پروژه‌های شهری جلوگیری کنیم و حداقل بتوانیم در این دوره فعالیت و خدمتی را به شهروندان داشته باشیم.

رستمی نژاد افزود: یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت در هر شهر و استانی ثبات مدیریتی و استفاده درست از توان مدیران است که بتوان با آن به پیشرفت رسید و در راه توسعه گردشگری، توریستی، شهری، اقتصادی و... گام برداشت.
این عضو شورای شهر خرم آباد همچنین به توانمند‌سازی مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های کاری شورا اشاره کرد و گفت: از آن‌جا که شهر خرم آباد 11 محله حاشیه‌نشین دارد و برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌های اجتماعی و افزایش مهاجرت روستاییان به شهر و تقویت مناطق حاشیه نشین شهرداری و شورای شهر در صدد توانمند‌سازی این مناطق هستند تا بتوانند با ایجاد عدالت اجتماعی و برقراری زیرساخت‌های شهری این مناطق را از حاشیه بودن خارج سازند.

این خبر را به اشتراک بگذارید