• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 28 مرداد 1397
کد مطلب : 27460
+
-

عصبانیت کریم باقری از تساوی خانگی

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر نفت مسجدسلیمان به‌میدان رفت که درنهایت با تساوی بدون گل به‌کار خود پایان داد تا به‌جز از دست دادن 2 امتیاز خانگی صدر جدول را هم از دست دهد. بازیکنان پرسپولیس در شرایطی برابر نفت به‌میدان رفتند که در این بازی هم مانند هفته گذشته روز اصلا خوبی را پشت سر نگذاشتند و یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های خود را در این بازی انجام دادند و شاید به‌جز بشار رسن سایر بازیکنان پرسپولیس در اندازه خود اصلا ظاهر نشدند.
   کریم روی نیمکت نشست تا کمی آرام شود
در پایان این بازی اما مربی سرخپوشان که حسابی از عملکرد بازیکنان پرسپولیس شاکی بود، ترجیح داد تا بعد از رفتن بازیکنان از زمین روی نیمکت بنشیند تا کمی آرام شود و بعد از آن راهی رختکن شود. باقری بعد از دقایقی اما راهی رختکن شد تا بعد از رفتن سرمربی تیم به کنفرانس با بازیکنان صحبت کند.
   باقری: امیدوارم آخر فصل افسوس این بازی را نخورید
شنیده‌ها حاکی از این است که کریم باقری بعد از اینکه وارد رختکن پرسپولیس شد حسابی از خجالت بازیکنان در آمده و اعلام کرده است :« این چه بازی بود انجام دادید ؟ فکر می‌کنید چون 2 سال قهرمان شده‌اید دیگر همه‌چیز تمام شده است و در این فصل هرطور بخواهید می‌توانید بازی کنید؟ اگر این‌طور فکر می‌کنید کاملا در اشتباه هستید؟ بازی که می‌توانستید به‌راحتی 3 امتیاز را بگیرید با تساوی عوض کردید. فقط امیدوارم که در آخر فصل افسوس این سه امتیازی که از دست دادید را نخورید.»
   بازیکنان بدون مصاحبه رفتند
 بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی برابر نفت حاضر نشدند در میکسدزون خبری بعد از این دیدار صحبتی انجام دهند و بدون مصاحبه ورزشگاه آزادی را ترک کردند. نکته مهم اینجا بود که یکی از خبرنگاران اصرار زیادی داشت تا با یکی از بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کند اما کریم باقری رو به خبرنگار گفت: «مگر نمی‌بینی که مصاحبه نمی‌کنند؟» همین‌جمله کافی بود که خبرنگاران هم دیگر اصراری برای مصاحبه نداشته باشند.
پرسپولیس پس از گذشت ۴ هفته با کسب ۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم لیگ هجدهم قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید