• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 27 مرداد 1397
کد مطلب : 27406
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oXj3
+
-

# فرزندت_کجاست؟

هفته پیش پویش مردمی پرسش از مسئولان در قالب «#فرزندت_کجاست؟» در شبکه‌های مختلف فضای مجازی مثل اینستاگرام و توییتر راه افتاد و حسابی هم داغ شد. در این میان تعدادی از مدیران کنونی و گذشته شهرداری هم به این پویش پیوستند و به این سؤال که فرزندان‌شان کجا هستند و چه می‌کنند پاسخ دادند. از سوی دیگر تعدادی از شهروندان از مسئولان دولتی و مدیران شهری خواسته‌اند تا در راستای شفاف‌سازی به این کمپین پاسخ دهند. 

برخی پاسخ‌های مدیران شهری به این چالش طی روزهای گذشته را در زیر می‌خوانید. 

 سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران در صفحه اینستاگرام رسمی خود نوشت: «من سیدمحمدعلی افشانی 3فرزند دارم که هر 3نفرشان، ایران هستند. زینب دانشجوی دکتری سازه و زلزله دانشگاه شریف، مرضیه فارغ‌التحصیل مهندسی رشته برق و آماده برای ادامه تحصیل و سیدمحمدامین، دانش‌آموز.»

محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران توییت کرد: «3پسر دارم، هر 3دانشجو و بدون شغل دولتی. عماد متولد٦٣ دانشجوی دکتری صنایع و مدیرعامل دفتر نشر و معارف انقلاب که خاطرات آیت‌الله را منتشر می‌کند. پسر دومم علی متولد ٦٥ و فارغ‌التحصیل شهرسازی دانشگاه تهران و در خارج از کشور دانشجوی بدون شهریه دکتراست و احسان متولد ٧٦ مهندسی انرژی در امیرکبیر می‌خواند.»

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران اما در پاسخ به این سؤال، توییتی متفاوت را منتشر کرد. او با انتشار عکس از یک‌مادر که عکس پسر شهیدش را در آغوش دارد، نوشت: «مادر #فرزندت_کجاست، + خارج از کشور -چرا خارج؟ + 35سال پیش رفت برای دفاع از مردم و کشورش، دیگه برنگشت!»

محمدمهدی تندگویان، عضو پیشین شورای شهر تهران در توییتر پاسخ این سؤال را به انتقاد از کم‌توجهی به جوانان در انتصابات ارتباط داد و نوشت: «وقتی میگم مدیر جوان منصوب کنید برای همین میگم؛ چون بچه‌های ما معلومه کجا هستن. هنوز تو سن و سالی هستن که‌تو خونه درس میخونن و نون خور خودمونن. حالا هی مدیر پیر منصوب کنید که تو کمپین #فرزندم_کجاست مجبور بشن بگن چوپونه وتوبیابونه...»

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اما در صفحه اینستاگرام خود عکسی از نوه‌اش را به نمایش گذاشت. سپس در یکی از کامنت‌های خوداعلام کرد: «آرمین ما، در کاناداست.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :